ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
-
|
1925
|
1925 1925 |
1969 |
vůz pro čištění kolejových žlábků, nikdy neobdržel ev. číslo, 1969: předán TMB, vůz čeká na renovaci nátěr: tmavě zelená |
» detail | ||||
3II
1III |
Lederer&Porges mv2 |
1903
|
1903 1903 |
1930 1954 |
1954 |
1923: reko - uzavření plošinových čel, 1930: služební vůz, 1939: zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | ||
4II
2III |
Lederer&Porges mv2 |
1903
|
1903 1903 |
1954 |
1954 |
1930: služební vůz, 1940: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | ||
6II
3III |
KPS Brno mv3 |
1904
|
1904 1904 |
1954 1954 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB |
» detail | |||
8
4III |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
? |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954 : prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 54) |
» detail | ||
14
5III |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
? |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava (služební vůz 3005) |
» detail | ||
7II
|
Lederer&Porges mv3 |
1904
|
1904 1904 |
|
1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
19
7III |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
? |
1954: prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 55) |
» detail | ||
9
|
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
31
9II |
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
1954 |
? |
1934: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | ||
11
|
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
4
45 11II |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
? |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Olomouc (vlečný vůz 56) |
» detail | ||
6
47 12II |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1954 |
? |
1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | ||
13
|
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
56
14II |
Vagónka Studénka CMg |
1912
|
1915 1915 |
1964 1964 |
1964 | P |
ex LWP ev. č. 1602 |
» detail | |
16
|
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1930 |
? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mot. vůz 25) |
» detail | ||
154
17II |
Vagónka Studénka CMg |
1912
|
1947 1947 |
1960 1960 |
1960 | P |
ex LWP ev. č. 1606 (kořistní), 1960: vyřazen, pojezd použit pro 155/I |
» detail | |
155
18II 515 17III |
Vagónka Studénka CMg |
1912
|
1947 1960? |
1964 1964 |
1964 | P |
ex LWP ev. č. 1608 (kořistní, nebyl opraven), 1960: dosazen pojezd z vozu 17/II (154/I) |
» detail | |
59
19II |
Graz mv5 |
1920
|
1920 1920 |
|
1965 | H* |
|
» detail | |
60II
20II |
Graz mv5 |
1920
|
1920 1920 |
|
1963 | H* |
|
» detail | |
21
|
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1930 |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
61II
21II |
Graz mv5 |
1920
|
1920 1920 |
|
1963 | H* |
|
» detail | |
25
|
Graz mv1 |
1900
|
1900 1900 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
26
|
Graz mv1 |
1900
|
1900 1900 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
66II
26II |
Graz mv5 |
1921
|
1921 1921 |
|
1964 | H* |
|
» detail | |
27
|
Graz mv1 |
1900
|
1900 1900 |
1930 |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
28
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
|
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
29
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
1930 |
? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 26) |
» detail | ||
30
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
|
1945 |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
70II
30II |
Graz mv5 |
1921
|
1921 1921 |
|
1963 | H* |
|
» detail | |
32
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
33
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
1930 |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
73II
33II |
Graz mv5 |
1921
|
1921 1921 |
|
1964 | H* |
|
» detail | |
34
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
37
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
1930 |
? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 27) |
» detail | ||
79II
38II |
KPS Brno mv6.1 |
1926
|
1926 1926 |
|
1969 | H* |
|
» detail | |
80II
39II |
KPS Brno mv6.1 |
1926
|
1926 1926 |
|
1967 | P |
|
» detail | |
40
|
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
|
1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
81II
40II |
KPS Brno mv6.1 |
1926
|
1926 1926 |
1968 |
P |
1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB |
» detail | ||
83II
42II |
KPS Brno mv6.1 |
1926
|
1926 1926 |
|
1967 | P |
|
» detail | |
2
43 |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1930 |
1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavba na vlečný vůz, nedokončeno, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
3
44 |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1930 |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
7
48 |
Graz mv1 |
1899
|
1900 |
1930 |
1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
90II
49II |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1968 | P* |
|
» detail | |
50
|
Graz mv4 |
1912
|
1912 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |
51
|
Graz mv4 |
1912
|
1912 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |
92II
51II |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1967 | P* |
|
» detail | |
93II
52II |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
1967 |
1978 | P* |
1967: skříň dosazena na vůz 46/II (86/II) |
» detail | |
53
|
Graz mv4 |
1912
|
1912 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |
54
|
Graz mv4 |
1912
|
1912 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |
55
|
Graz mv4 |
1912
|
1912 1912 |
|
1945 | P |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |
97II
56II |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1969 | P* |
|
» detail | |
57
15II 815 57 |
Vagónka Studénka CMg |
1912
|
1915 1915 |
1964 1971 |
P |
ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB |
» detail | ||
98II
57II |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1968 | P* |
|
» detail | |
58
|
Vagónka Studénka CMg |
1912
|
1915 1915 |
1945 1945 |
1945 | P |
ex LWP ev. č. 1604, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |
102II
61III |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1969 | H* |
|
» detail | |
103II
62III |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1969 | H* |
|
» detail | |
104II
63III |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1972 | H* |
|
» detail | |
105II
64III |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1960 | P* |
1960: nehoda (Úvoz) |
» detail | |
106II
65III |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1972 | P* |
|
» detail | |
107II
66III |
KPS Brno mv6.1 |
1927
|
1927 1927 |
|
1969 | P* |
|
» detail | |
109II
68III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1969 | H* |
|
» detail | |
112II
71III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1970 | H* |
1969: dosazena skříň s vozu 47/II (88/II) |
» detail | |
113
72III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1969 | P* |
|
» detail | |
74II
|
KPS Brno mv6.1 |
1926
|
1926 1926 |
|
1945 |
1945: zásah bombou na Husově ulici (12.4.) |
» detail | ||
116
75III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1968 | P* |
|
» detail | |
117
76III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1969 | P* |
|
» detail | |
120
79III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1971 | H* |
|
» detail | |
122
81III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1968 | P* |
|
» detail | |
123
82III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1967 | P* |
|
» detail | |
124
83III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1968 | P* |
|
» detail | |
125
84III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1967 | P* |
|
» detail | |
131
90III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1969 | P* |
|
» detail | |
133
92III |
KPS Brno mv6.1 |
1928
|
1928 1928 |
|
1969 | H* |
|
» detail | |
134
93III |
KPS Brno mv6.1 |
1932
|
1932 1932 |
|
1968 | H* |
|
» detail | |
135
94III |
KPS Brno mv6.1 |
1932
|
1932 1932 |
|
1968 | H* |
|
» detail | |
136
95III |
KPS Brno mv6.1 |
1932
|
1932 1932 |
|
1969 | H* |
|
» detail | |
137
96III |
KPS Brno mv6.1 |
1932
|
1932 1932 |
|
1968 | H* |
|
» detail | |
138
97III |
KPS Brno mv6.1 |
1932
|
1932 1932 |
|
1969 | H* |
|
» detail | |
140
99III |
KPS Brno + SBEPD mv6.2 |
1941
|
1941 1941 |
1970 |
H |
podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu |
» detail | ||
141
100III |
KPS Brno + SBEPD mv6.2 |
1941
|
1941 1941 |
|
1969 | H |
podvozek vyroben v dílnách DP |
» detail | |
142
101III |
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1943 1943 |
|
1969 | H |
|
» detail | |
143
102III |
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1943 1943 |
|
1968 | H |
|
» detail | |
144
103III |
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1943 1943 |
|
1969 | H |
|
» detail | |
145
104III |
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1943 1943 |
|
1969 | H |
|
» detail | |
146
105III |
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1943 1943 |
|
1968 | H |
|
» detail | |
147
106III |
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1943 1943 |
1972 |
1976 | H |
1972: vyřazen, předán TMB, využit jako zdroj náhr. dílů, 1976: sešrotován |
» detail | |
107III
|
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1989 1989 |
|
M |
1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. {A+215} |
» detail | ||
149
108III |
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1943 1943 |
|
1968 | H |
|
» detail | |
400
111III |
KPS Brno mv6.4 |
1946
|
1946 1946 |
|
1972 | H* |
|
» detail | |
401
112III |
KPS Brno mv6.4 |
1946
|
1946 1946 |
|
1968 | H* |
|
» detail | |
402
113III |
KPS Brno mv6.4 |
1946
|
1946 1946 |
|
1972 | H* |
|
» detail | |
403
114III |
KPS Brno mv6.4 |
1946
|
1946 1946 |
|
1972 | H* |
|
» detail | |
404
115III |
KPS Brno mv6.4 |
1946
|
1946 1946 |
|
1968 | H* |
|
» detail | |
405
116III |
KPS Brno mv6.4 |
1946
|
1946 1946 |
1968 |
H* |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB |
» detail | ||
145II
1145 4058 145II |
SBEPD 4MT4 |
1954
28074 |
1954 23.5.1954 |
|
P* |
1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá * |
» detail | ||
150
|
SBEPD mv6.6 |
1932
|
1932 1932 |
|
1945 | P |
vůz vlastní konstrukce, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |
22
192 |
Graz mv1 |
1900
|
1900 1900 |
|
1957 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | ||
23
193 |
Graz mv1 |
1900
|
1900 1900 |
|
1964 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | ||
35
194 |
Graz mv1 |
1900
|
1901 |
|
1963 |
1930: odstaven, 1943-1946: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail |
Počty vozů dle provozoven: