SPZ/RZ | BSC 50-43 1995-2015 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 2330 1995-2015 | |||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||
typ |
Karosa B 741.1924
motor:
LIAZ M1.2C ML 636 E; EURO 2
převodovka: Voith D863.2 |
|||||||||||||
výrobní číslo | 699 | |||||||||||||
VIN | TMKK11924SM000699 | |||||||||||||
rok výroby | 1995 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
Sešrotován | 25.5.2015 | |||||||||||||
poznámka | 2003: GO Zliner Zlín - BS120; 26.11.2014: převezen na letiště Tuřany; 19. - 20.5.2015: využit na výstavišti pro ukázku zásahů složek IZS | |||||||||||||
doplňující informace | přezdívka: pohřebák | |||||||||||||
výbava | 2003-2004: osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Trav-l-Cool; od 2006: osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Trav-l-Cool; od 2010: stojan na pokladnu USV 24 C |
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 2003 | klasické městské schéma, červené pruhy | |
2003 | do vyřazení | unifik | jediný autobus v unifiku |
od | do | provozovna |
---|---|---|
1995 | 2015 | vozovna Medlánky |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 25.05.2015 | 5332+2330 | 600 | odtah do kovošrotu | |
ST 26.11.2014 | 5332+2330 | 600 | odtah na letiště Tuřany | |
PO 18.08.2014 | 2330 | 50 | 2 | 2. na kurzu |
PO 18.08.2014 | 2330 | 44 | 4 | po výměně |
SO 09.08.2014 | 2330 | 99 | 4 | noc 9.8.2014/10.8.2014 |