V Pisárkách byly krátkodobě odstaveny další vozy K2 čísel
1082,
1096,
1103,
1106,
1122 a
1125, z nichž se všechny postupně vrátily do provozu, zřejmě z nedostatku vozů. V provozu se jen velmi málo objevují tramvaje K2R, zřejmě z důsledku špatných klimatických podmínek v kabinách řidiče.
Po velké prohlídce vyjely vozy K2
1113 a K2T
1033, po generální opravě pak T3M
1557.
Dovolím si malou rekapitulaci letošních generálních oprav autobusů. V průběhu první poloviny roku 2006 prošly GO ve firmě Zliner Zlín vozy B732.1654
7364 -
7366, B732.1654.3
7392 a
7395 a B731.1669
7409,
7414,
7415,
7416,
7417.
Pro nedostatek provozních vozů byly opět zprovozněny dříve odstavené vozy B732.20
7253, B732.40
7271, B741.1924
2322 a B732.1652
7285. Odstaven byl jeden vůz B732.20
7233.
Na trolejbusech je praktikován nový způsob montáže informačních panelů BUSE. Tabla z vyřazených autobusů jsou nyní montována takto: kostka s číslem linky na obou čelech, jež jsou zachována původní; boční tablo pak na obvyklém místě ve druhém okně. Tento způsob je aplikován na starších vozech, které již dříve prošly generální opravou. Prvním takovým vozem se stal 14Tr
3210, dále takto byly opatřeny vozy
3215 a
3235. Brzy budou následovat další.
V ulicích Brna je nyní možno vidět poslední dva zkušební autobusy s motorem na zemní plyn - bílý Irisbus Citelis CNG a stříbrný Mercedes-Benz Citaro CNG. Oba vozy jsou vypravovány vozovnou Medlánky.
číst dále