evidenční číslo |
61
7/2004-1/2016
u
DP města Jihlavy
3063II od 1/2016 u DPMB |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||
typ | Škoda 21 TrIGCT | |||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13140 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, monobloková kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 7.8.2015: poslední jízda v Jihlavě (kurz B4, zátah 23:52), 19.-20.1.2016: odvezen do Brna, 2016-2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava ZF | |||||||||||||||||||
doplňující informace | dle výrobního čísla předposlední trolejbus vyrobený v závodě Škoda Ostrov (poslední stejnosměrný); od CO stínidlo palubní desky, venkovní naddveřní signalizace dle autobusů Karosa řady 900 a LED osvětlení dveřních prostor |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2017 | DPMJ, béžovo-červeno-šedá |
2017 | dosud | městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
od | do | provozovna |
---|---|---|
20.1.2016 | 8/2024 | vozovna Komín |
9/2024 | dosud | vozovna Slatina |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 21.11.2024 | 3063 | 31 | 4 | |
ST 20.11.2024 | 3063 | 31 | 9 | odpoledne |
ST 20.11.2024 | 3063 | 31 | 5 | ráno |
ÚT 19.11.2024 | 3063 | 31 | 8 | ráno |
ÚT 19.11.2024 | 3063 | 31 | 5 | odpoledne |