evidenční číslo |
X15
1990-1992
u
Škoda Ostrov
001 1992-1997 u ČKD Trakce 3902 od 8/1997 u Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
jméno | Mrňous 1992-1997 u ČKD Trakce | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | prodán/předán jinému dopravci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ | Škoda 17 Tr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 11312 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | karoserie pro 2. prototyp Škody 17 Tr, od výrobce ozn. X15, nikdy nedokončený trolejbus; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2017 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | V roce 1992 vůz odkoupila fy ČKD Trakce a prováděla na něm zkoušky nové výzbroje TV 10. U ČKD Trakce označován jako Tr 831.03 někdy také jako funkční vzorek s TV ČKD UT1M. ČKD Trakce prováděla zkušební jízdy bez cestujících v síti DP Hradec Králové a DP Brno v obou případech označen číslem 001 a přezdívkou "Mrňous". Po dokončení zkušebních jízd odkoupen Dopravním podnikem Ostrava zde provedená celková oprava s dosazením výzbroje z trolejbusu Škoda 14 Tr. Po vyřazení z pravidelné osobní dopravy zařazen mezi historická vozidla. Od konce roku 2014 do roku 2017 probíhala oprava do stavu po zařazení do provozu. |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2000 | červeno-šedá |
2000 | 3/2015 | DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi |
3/2015 | dosud | červeno-šedá |
od | do | provozovna |
---|---|---|
9/1993 | 11/1993 | vozovna Husovice |