ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3040II
|
Škoda 21 TrIGCT Škoda 21 Tr |
2002
13057 |
5/2002 6/2002 |
|
H* |
z výroby elektrické dveřní pohony IGE, počínaje tímto vozem BS212, Trav-l-Cool a výklopná plošina, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 2013: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA RT880, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3042II
|
Škoda 21 TrIGCT Škoda 21 Tr |
2002
13059 |
6.6.2002 7/2002 |
|
H* |
z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
3062II
|
Škoda 21 TrIGCT |
2003
13096 |
19.1.2016 10/2017 |
|
S* |
tónovaná okna, kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 18.-19.1.2016: odvezen do Brna, 2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, čirá okna, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: po nehodě bezpryžový přední nárazník nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | ||
3063II
|
Škoda 21 TrIGCT |
2004
13140 |
20.1.2016 5/2017 |
|
S* |
jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, monobloková kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 7.8.2015: poslední jízda v Jihlavě (kurz B4, zátah 23:52), 19.-20.1.2016: odvezen do Brna, 2016-2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava ZF nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail |
Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 21,3 let.
Počty vozů dle provozoven: