SPZ/RZ |
21-08 017
1986-2012
u
Československé státní dráhy a České dráhy
80-30 021 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
Btme 50 54 21-08 017-5
1986-1990
u
Československé státní dráhy
Bte 50 54 21-08 017-5 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy Bdt279 50 54 21-08 017-5 2001-2008 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 017-5 Bdt279 2008-2012 u České dráhy CZ-ČD 50 54 80-30 021-7 Bfhpvee295 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||
jméno | Silvie od 2012 u České dráhy | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
»
Vagónka Studénka Bfhpvee295
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 90462 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 1986 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2012: rekonstrukce na řídicí vůz (Pars nova Šumperk); do 2012: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2012: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, vakuové WC, 7 háků na kola, 2 místa pro vozíčkáře, EIS |
|||||||||||||||||||
výbava | do 2012: 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2012: klimatizace, 2. třída: (1 oddíl) 56 + 14 míst k sezení |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2012 | ČD, zeleno-bílá |
2012 | dosud | ČD Najbrt 2 |
od | do | provozovna |
---|---|---|
2012 | 30.6.2018 | DKV Brno, DST Brno hl.n. |
1.7.2018 | dosud | OCÚ Východ, SÚ Maloměřice |