evidenční číslo | 20-41 752-6 od 1983 u Československé státní dráhy a České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 20-41 752-6 Ba
1983-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 20-41 752-6 Bm 1983-1990 u Československé státní dráhy 51 54 20-41 752-6 B 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 51 54 20-41 752-6 B249 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Ba
»
VEB Waggonbau Bautzen Bm
»
VEB Waggonbau Bautzen B
»
VEB Waggonbau Bautzen B249
podvozek:
Görlitz Va
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 156 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1983 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h | |||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 2. třída: (10 oddílů) 80 míst k sezení; do ?: potah sedadel červená koženka; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.1 |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 201x | ČD, zeleno-bílá |
201x | dosud | ČD Najbrt 2 |
od | do | provozovna | |
---|---|---|---|
zobrazit vše | |||
? | 11/2014 | DKV Plzeň, DST Plzeň hl.n. | |
11/2014 | 1/2015 | DKV Brno, DST Brno hl.n. | |
1/2015 | 6/2018 | DKV Plzeň, DST Plzeň hl.n. | |
6/2018 | 6/2018 | DKV Olomouc, DST Bohumín | |
7/2018 | 2018 | OCÚ Východ, SÚ Bohumín | |
2018 | 6/2020 | OCÚ Západ, SÚ Plzeň | |
6/2020 | 9/2020? | OCÚ Východ, SÚ Bohumín | |
9/2020? | 2022? | OCÚ Západ, SÚ České Budějovice | |
2022? | dosud | OCÚ Západ, SÚ Plzeň |