evidenční číslo |
22-44 246-5
1990-2008
u
Československé státní dráhy a České dráhy
20-82 246-0 od 2008 u České dráhy |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 246-5 Bymee
1990-2001
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 22-44 246-5 Bdmtee 2001-2008 u České dráhy CZ-ČD 50 54 20-82 246-0 Bdmtee263 od 2008 u České dráhy |
|||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee263
podvozek:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | vystaven na veletrhu Czech Raildays 2008 | |||||||||||||||||||
doplňující informace |
2008: modernizace interiéru (MOVO Plzeň); Vmax 160 km/h; do 2008: papírově 8 míst na kola; od 2008: 6 háků na kola a papírově 6 míst na kola |
|||||||||||||||||||
výbava | do 2008: potah sedadel hnědá koženka, 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 míst k sezení; od 2008: 2. třída: (3 oddíly) 74 + 4 míst k sezení |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 201x | ČD, zeleno-bílá |
201x | dosud | ČD Najbrt 2 |
od | do | provozovna |
---|---|---|
? | 6/2018 | DKV Brno, DST Brno hl.n. |
7/2018 | dosud | OCÚ Východ, SÚ Horní Heršpice |