evidenční číslo |
22-44 316-6
1990-2011
u
Československé státní dráhy a České dráhy
20-82 316-1 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 316-6 Bymee
1990-2001
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 22-44 316-6 Bdmtee 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 316-6 Bdmtee281 2009-2011 u České dráhy CZ-ČD 50 54 20-82 316-1 Bdmtee263 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee263
podvozek:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||
rok výroby | 1990 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
doplňující informace |
09/2011-12/2011: modernizace interiéru (MOVO Plzeň); Vmax 160 km/h; do 2011: papírově 8 míst na kola; od 2011: 6 háků na kola a papírově 6 míst na kola |
|||||||||||||||||||
výbava | do 2011: potah sedadel hnědá koženka, 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 míst k sezení; od 2011: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0, 2. třída: (3 oddíly) 74 + 4 míst k sezení |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 12/2011 | ČD, zeleno-bílá |
12/2011 | dosud | ČD Najbrt 1 |
od | do | provozovna |
---|---|---|
? | 6/2018 | DKV Brno, DST Brno hl.n. |
7/2018 | dosud | OCÚ Východ, SÚ Horní Heršpice |