evidenční číslo | 39-41 050-4 od 1984 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 39-41 050-4 ABm
1984-1990
u
Československé státní dráhy
51 54 39-41 050-4 AB 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 51 54 39-41 050-4 AB349 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen ABm
»
VEB Waggonbau Bautzen AB
»
VEB Waggonbau Bautzen AB349
podvozek:
Görlitz Va
|
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 158 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 1984 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | od 2/2022: odstaven v Plzni hl.n. (kolej 8) jako místo pro krátkodobý odpočinek cestujících z Ukrajiny, označen vlajkami a nápisy, zatopen | |||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h; z výroby zkušebně dosazen CZE, dosud provozován bez označení "ee" | |||||||||||||||||||
výbava | 1. třída: (4 oddíly) 24 míst k sezení, 2. třída: (5 oddílu) 40 míst k sezení |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 11/2009 | ČD, zeleno-bílá |
11/2009 | 2/2017 | ČD Najbrt 1 |
2/2017 | dosud | ČD Najbrt 2 |
od | do | provozovna | |
---|---|---|---|
zobrazit vše | |||
? | 12/2013 | DKV Brno, DST Brno hl.n. | |
12/2013 | 12/2015 | DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n. | |
12/2015 | 1/2016? | DKV Olomouc, DST Valašské Meziříčí | |
1/2016? | 201x | DKV Praha, DST Praha hl.n. | |
201x | 201x | DKV Praha, DST Děčín hl.n. | |
201x | 6/2018 | DKV Plzeň, DST Plzeň hl.n. | |
7/2018 | 12/2018 | OCÚ Západ, SÚ Plzeň | |
12/2018 | 2019? | OCÚ Západ, SÚ Cheb | |
2019? | dosud | OCÚ Západ, SÚ Plzeň |