aktuální stav | vyřazen | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 22 TrG
rozložení dveří:
2-2-1-1-2
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 11747 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1993 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1. prototyp 22Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov-Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND | |||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | 2000/2001: dopraven do areálu Škoda Plzeň k provedení rekonstrukce na pohon s asynchronními trakčními motory a pomocným dieselovým agregátem, po ukončení rekonstrukce měl být přeznačen na typ Škoda 22TrACI a měl postoupit u PMDP zkušební jízdy, k uskutečnění záměru nakonec nikdy nedošlo; ?: DP Brno uvažoval o odkupu, trolejbus měl obdržet ev. č. 3609, k uskutečnění záměru nakonec nikdy nedošlo |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá |
od | do | provozovna |
---|---|---|
2010 | ? | depozitář Řečkovice |