evidenční číslo |
SOR1
od 4/2008
u
SOR Libchavy
9999 2/2009-4/2010 u Dopravní podnik Ostrava 100 2011-2019 u Statutární město Teplice, ARRIVA TEPLICE a ARRIVA CITY |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR TN 12A
motor:
SKD, 120 kW
rozložení dveří: 1-2-2-2 elektrická výzbroj: Czetro |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 176 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
v. č. karoserie | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN karoserie | TK9B2TX118XSL5001 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2008 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
prototyp s výzbrojí od fy Czetro a automatickou dvoustupňovou převodovkou Praga; první vyrobený trolejbus na bázi SOR BN 12; výroba probíhala u DP Ostrava (výrobní číslo DPO: 176); vystaven na veletrhu AUTOTEC 2008; od 2019: exponát Muzea velkých volantů |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | 1/2009-4/2010: zkušební provoz u DP Ostrava za účelem schválení typu trolejbusu, poté vrácen výrobci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená), sedadla STER 6MS (látkový potah), POD |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | bílá se zelenými pruhy |
? | dosud | bílá |