SPZ/RZ |
2B8 1053
2005-2017
u
BORS Břeclav a Libor Valenta, Mezouň
4SA 4161 2017-2019 u Libor Valenta, Mezouň 7AU 9423 od 2019 u Jan Kukla - Kukabus, LinkBus a soukromá osoba |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1307
2018-2019
u
Libor Valenta, Mezouň
1380II 2019-2021 u Jan Kukla - Kukabus 1380 2022-2023 u LinkBus |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Karosa C 954E.1360
motor:
Iveco Cursor F2BE1682G
převodovka: ZF 6S 1600; mechanická 6° rozložení dveří: 2-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 9318 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TMKC413605M009318 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2005 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 11/2019-3/2021 a znovu 12/2022-2/2023: subdodávka v rámci PID, od 7/2023: zdroj ND | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | široké druhé dveře; od ?: tažné zařízení; 6/2005-6/2017: výbava IDS JMK |
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 2018? | BORS Břeclav, žlutá s modrými pruhy | |
2018? | 2020? | žluto-modrá | |
2020? | dosud | žluto-modrá se světle modrým lomeným pruhem | 3/2020 |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 28.04.2017 | 2B8 1053 | ND ČD | linka xS8 | |
ÚT 25.04.2017 | 2B8 1053 | ND ČD | linka xS8 | |
ST 29.03.2017 | 2B8 1053 | 522 | 3 | |
PO 20.02.2017 | 2B8 1053 | 540 | 5 | |
PÁ 10.02.2017 | 2B8 1053 | 540 | 5 |