evidenční číslo | 1040 1974-2022 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||
typ | ČKD Tatra K2 » ČKD Tatra K2R03-P | |||||||||||||
výrobní číslo | 162147 | |||||||||||||
rok výroby | 1973 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
Sešrotován | 8.3.2022 | |||||||||||||
poznámka | 2000: K2R03-P, reko Pars DMN, 2001: vystaven na MSV Brno, 2006: VP - Trav-l-Cool, 2011: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, ptg otočen kloubem vzad | |||||||||||||
doplňující informace | pantograf Lekov EPDE 01-2600, 1/2021: odstaven po vykolejení ve vozovně Pisárky, při kterém došlo k nárazu předního čela do sloupu a rozbití bočního čelního okna |
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
2006 | 2006 | unifik | po VP |
9/2006 | 2011 | Vema software, bílá s modrými a červenými prvky | |
9/2011 | 11/2011 | bílá | po VP |
11/2011 | 2/2017 | Vema software, bílá s barevnou grafikou | |
2/2017 | 3/2022 | bílá |
od | do | provozovna |
---|---|---|
od dodání | 2022 | vozovna Pisárky |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 18.01.2021 | 1040 | 8 | 39 | odpoledne |
PO 18.01.2021 | 1040 | 8 | 37 | ráno |
NE 17.01.2021 | 1040 | 6 | 7 | |
PÁ 15.01.2021 | 1040 | 8 | 35 | ráno a odpoledne, před výměnou |
NE 10.01.2021 | 1040 | 6 | 7 |