evidenční číslo | 1728 od 1993 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||
typ | ČKD Tatra KT8D5SU » ČKD Tatra KT8D5R.N2 | |||||||||||||
výrobní číslo | 179616 | |||||||||||||
rok výroby | 1993 | |||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||
| ||||||||||||||
poznámka | 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP | |||||||||||||
doplňující informace | TBZ po dodání: 4.8.1993, 2010: při GO instalován do zástěny kabiny "A" výklopný stupínek pro řidiče nižšího vzrůstu pro manipulaci s odpojovačem umístěným ve stropě za kabinou, 2015: v souvislosti s přesunem odpojovače schůdek zrušen |
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
? | 2003 | Allianz, bílá | foto ~ 1998-2000 |
2003 | 2005 | OHK Brno, modro-bílá | |
2005 | 2005 | modro-bílá | |
2005 | 1/2008 | OHK Brno, modro-oranžová (v roce 2007 změněn název na RHK Brno) | |
1/2008 | 2010 | tmavě modrá s bílými čely | do GO |
2010 | dosud | unifik | po GO |
od | do | provozovna |
---|---|---|
1993 | dosud | vozovna Medlánky |
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
ÚT 01.04.2025 | 8 | 6 | |
PO 31.03.2025 | 8 | 22 | |
NE 30.03.2025 | 8 | 4 | výluka viadukt Nádražní, západní větev |
SO 29.03.2025 | 8 | 48 | výluka viadukt Nádražní, záloha Novolíšeňská, před výměnou |
SO 29.03.2025 | 8 | 28 | výluka viadukt Nádražní, linka 8+9+10 východní větev, po výměně |