SPZ/RZ |
6B2 8875
2010-2018
u
BORS Břeclav
6AY 6466 2018-10/2020 u Jaroslav Štěpánek, Praha 2AK 6854II 10/2020-10/2020 u Jaroslav Štěpánek, Praha 8AE 6567 10/2020-5/2022 u Jaroslav Štěpánek, Praha 9AD 3697 5/2022-2023 u Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1023II
2018-5/2020
u
Jaroslav Štěpánek, Praha
1541 5/2020-2023 u Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Citelis 12M
motor:
Iveco Cursor F2BE3682C; 213kW; Euro 4
převodovka: automatická 4°, Voith rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 1217 | |||||||||||||||||||
VIN | VNEPS09D106001217 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2010 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 11/2023 | |||||||||||||||||||
poznámka | 2010-2018: MHD Břeclav, 12/2019-4/2023: subdodávka v rámci PID; 4/2023: odstaven kvůli závadě motoru, později vyřazen | |||||||||||||||||||
výbava | sedadla STER 6MS; do 6/2021: potah sedadel látka, vzor Fiuri fialová; 2010-2018: výbava IDS JMK; od 6/2021: potah sedadel koženka |
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | 2019 | BORS Břeclav, žlutá s modrými pruhy | |
2019 | do vyřazení | schéma PID, červeno-bílo-modrá | od 5/2022: bílé přední čelo (ex-1530) |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ČT 26.04.2018 | 6B2 8875 | ND ČD | linka xS8 | |
ST 03.01.2018 | 6B2 8875 | 561 | 8 | |
PÁ 15.12.2017 | 6B2 8875 | 561 | 8 | |
PÁ 08.12.2017 | 6B2 8875 | 561 | 8 | |
PÁ 01.09.2017 | 6B2 8875 | 561 | 8 |