evidenční číslo | 3903 od 10/2000 u Dopravní podnik Ostrava a Technické muzeum v Brně | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||
typ | Škoda 17 Tr | |||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 9960 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1988 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | původně funkční vzorek trolejbusu 17Tr; původně zkušební vůz; 2000: celková oprava v DPO (dosazena el. výzbroj typu 14Tr) | |||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | vůz byl jediným dokončeným a zprovozněným trolejbusem v rámci projektu Unifikované řady vozidel MHD z druhé poloviny 80. let, po zastavení projektu vůz sloužil jako zkušební vůz Škody Ostrov, mj. v něm byla testována asynchronní výzbroj s GTO tyristory, poté byl prodán DPO, kde byl zprovozněn s využitím standardní výzbroje trolejbusů 14Tr (celkem byly takto zprovozněny tři vozy) |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | červeno-šedá |
? | dosud | DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi |
od | do | provozovna |
---|---|---|
2007 | dosud | depozitář Řečkovice |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
SO 26.08.2023 | 3903 | H24 | 1 | 17Tr |
NE 20.08.2023 | 3903 | H24 | 1 | 17Tr |
SO 19.08.2023 | 3903 | H24 | 1 | 17Tr |
NE 23.07.2023 | 3903 | H24 | 1 | 17Tr |
SO 22.07.2023 | 3903 | H24 | 1 | 17Tr |