evidenční číslo | 101 od 1941 u Dopravní podniky města Plzně a Technické muzeum v Brně | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | dlouhodobě odstaven | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 3 Tr1
podvozek:
Škoda 553
motor: 2x Škoda Al 104042 BNE; 45 kW do ? rozložení dveří: 2-0-2 od ? rozložení dveří: 2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC elektrická výzbroj: odporová, Škoda |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 1001 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1941 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | prodán Stavebnímu bytovému družstvu Plzeň-Letná, 1972: předán TMB, 1989: zahájena renovace, později byla renovace přerušena, vůz je v současné době odstrojen | |||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | pův. dvoudvéřový, bez pokladen | |||||||||||||||||||||||||
výbava | do ?: 30 míst k sezení, 50 míst k stání; od ?: 28 míst k sezení, 52 míst k stání |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | zelená s oranžovým pruhem |
? | dosud | červeno-krémová |
od | do | provozovna |
---|---|---|
1975 | dosud | depozitář Líšeň |