Vypravenost typu Škoda 21 Tr, srpen 2023 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Škoda 21 Tr, srpen 2023

evidence typu Škoda 21 Tr fotky vozů Škoda 21 Tr
předchozí měsíc následující měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
3003 1/34 3/30 1/36 3/30
3007 7/39 5/32 5/34 3/36 1/32 5/39 1/34 5/30 3/39 11/30
7/30
1/30 3/34 1/34 43/600 4/32 2/32
3008 2/39 4/32 10/39 10/39 4/32 2/39 4/32 2/39 4/32 2/32 4/32 2/39 2/39 10/39 2/32
3009 4/32 10/39 2/39 2/32 2/32 2/32 10/39 10/39 2/32 2/39 2/39 10/39 4/32 4/32 10/39 4/32
3010 10/39 10/39 2/39 4/32 2/32 4/32 2/32 4/32 2/39 10/39 2/39 2/39
3011 2/39 2/32 2/32 2/32 2/39 4/32 2/39 2/39 2/32 4/32 2/39 10/39 4/32 2/32 10/39 2/39 4/32 10/39
3012 10/39 4/32 10/39 10/39 10/39 10/39 2/39 4/32 10/39 4/32 2/32
3013 4/32 2/39 4/32 4/32 2/39 4/32 2/32 2/32 42/800 2/32 2/32 10/39 2/39 2/32 2/32
3014 2/31 3/31 2/31 3/31 3/31 2/31 4/31 2/31 3/31 4/31 8/31 4/31 5/31 5/31 3/31
3016 3/31 6/31 1/31 3/31 4/31 5/31 6/31 4/31 7/31
54/600
3/31 6/31
3/31
2/31 4/31 7/31
3017 1/31 5/31 4/31 5/31 6/31 2/31 5/31 2/31 3/31 2/31 5/31 7/31 1/31 3/31 1/31
54/600
5/31
3/31
3018 2/31
54/600
5/31 3/31 2/31 2/31 3/31 1/31 8/31 1/31 8/31 3/31 3/31 2/31 5/31 7/31 7/31
3019 4/31 8/31 4/31 7/31 6/31 4/31 7/31 3/31 1/31 1/31 5/31 2/31 4/31 8/31 1/31 1/31 3/31 6/31 1/31
3020 7/31 7/31 6/31 4/31 3/31 6/31 4/31 7/31 6/31 4/31 8/31 4/31 8/31 5/31 2/31 4/31 8/31 3/31
3021 3/31 1/31 8/31
3/31
3/31 6/31
3/31
3/31
54/600
3022 2/31 3/31 1/31 8/31
1/31
7/31 7/31 8/31 1/31 5/31 6/31 3/31 3/31 1/31 1/31 5/31 1/31
3023 5/31 3/31 2/31 8/31 7/31 8/31 3/31 2/31 3/31 1/31 5/31 2/31 5/31 7/31 7/31 2/31 5/31
3025 8/31 4/31 7/31 6/31 5/31 6/31 1/31 3/31 1/31 8/31 5/31 6/31 4/31 7/31 7/31 7/31 6/31 4/31 3/31 1/31 8/31 3/31 4/31
3026 6/31 1/31 8/31 3/31 3/31 1/31 5/31 7/31 7/31 1/31 8/31 5/31 6/31 1/31 5/31 6/31
4/31
8/31 3/31 6/31 2/31 6/31
3027 2/32 2/32 2/39 4/32 10/39 4/32 4/32 10/39
3028 3/31 2/31 5/31 2/31 4/31 8/31 3/31 7/31
54/600
7/31 7/31 6/31 3/31 2/31 5/31 6/31
3030 43/600
45/800
3/31 3/31 1/31
3031 11/39 7/34 1/32 11/36 7/36 7/30 9/30 3/34 3/34 11/30 5/36 1/32 13/30 1/32 1/39 41/600 7/31 7/31 8/31 4/31
3/31
54/600
3/31 2/31
3032 9/39 3/39 3/34 3/37 15/30 11/39 11/39 5/34 9/39 3/39 1/39 1/30 41/600 5/31 6/31 8/31 4/31
3034 11/30 1/32 11/30 11/30
7/34
3/37 1/32 5/39 5/32 1/30 7/37 7/36 1/34 5/32 1/34 3/32 3/30 1/30 41/600 4/31 1/31 8/31
3040 13/30 1/39 1/39 3/34 7/34 7/39 3/30
7/34
5/36 7/37 7/39 1/34 1/36 1/30 5/32 1/30 11/30 3/39 11/37 41/400 9/39 11/30
7/34
11/39
3042 5/30 5/39 7/30 1/30 13/37 1/39 3/30 1/30 5/32 5/39 7/30 1/36 9/39 3/32 3/39 7/34 1/30 5/37 7/39 5/39 5/34 5/34 5/39 3/32 5/32
3051 5/34 5/34 5/39 1/30 11/30 1/32 3/36 3/37 5/30 3/30 11/30 13/30 3/34 5/34 7/39 1/34 9/39
3052 3/30 11/30
5/32
3/34 11/30 5/30 1/36 7/39 3/39 11/30 9/39 9/36 3/30 1/32 11/39 11/37 15/36 7/39 3/32 3/37 7/37 5/39 1/39
3053 5/34 1/34 11/37 11/37 11/30 1/32
41/600
7/30 1/39 1/39 3/39 11/30 7/34 5/34 3/37 13/36 1/32 13/30 9/39
41/600
1/34 11/39 3/34
3054 3/34 1/30 3/32 9/36 1/30 5/39 1/34 5/39 13/36 11/39 7/39 3/34 7/34 7/39 15/36 7/36 1/34 9/39 13/37 1/39 5/34 11/30
3055 9/39 7/30 5/39 5/39 1/34 9/39 7/30 13/30 1/32 13/37 5/30 11/30
7/30
3/30 5/30 1/34 7/36 11/36 9/39 1/34 1/39 3/37 13/30 1/32 5/39 3/30
3059 5/30 3/32 1/30 7/37 11/39 11/30 5/34 11/39 5/37 7/39 7/34 11/30 11/36
41/600
3/37 5/32
7/34
5/30 5/30 3/39 3/34 5/34
41/600
celkem
vozů
21 26 24 22 9 9 24 20 25 22 22 9 10 18 26 23 21 19 7 8 21 23 19 16 19 4 6 22 18 16 20
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc následující měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
21× 36
20× 37
11× 30
10× 39
600
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
219× 31
97× 39
76× 32
55× 30
47× 34
14× 600
800
400

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, chrysalis, Igor Pukl, Jakub Pagáč, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš N., tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vojtěch Tomiška, Vrut.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.