den: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1903 | 6/2 | 16/9 | 8/9 | 6/6 | 14/3 | 16/9 | 16/9 | 2/9 | 14/6 | 24/2 | 28/9 | 2/900 | 6/6 30/600 |
4/9 | 18/6 | 4/5 | 10/9 | 8/6 | 6/5 | 8/9 | 6/6 | 12/6 | ||||||||
1904 | 12/9 | 12/6 | 10/6 | 10/9 | 4/6 | 6/9 | 18/9 | 4/5 4/600 |
18/9 | 8/6 | 2/6 | 6/3 | 2/6 | 8/6 | 10/12 | 2/3 | 8/6 | 26/9 | 4/6 | 6/9 | 18/9 | 16/3 | 14/9 | 2/5 | 4/12 | |||||
1905 | 4/3 2/5 2/600 6/600 |
16/6 | 18/12 | 8/6 | 10/2 | 2/6 | 6/3 | 22/9 | 26/9 | 26/9 | 16/9 | 4/6 | 6/3 | 2/9 | 8/3 | 10/9 | 20/9 | 2/5 | 18/9 | 4/3 | ||||||||||
1906 | 8/2 | 6/5 | 12/6 | 16/3 | 22/9 | 14/2 | 28/9 | 2/2 | 12/6 | 16/3 | 2/9 | 16/3 | 24/2 | 4/2 | 8/6 | 14/2 | 14/3 | 22/9 2/600 |
22/9 | 10/2 | 10/2 | 2/12 | 8/2 | |||||||
celkem vozů |
4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 1 | 1 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 1 | 4 | 1 | ||
den: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
počty záznamů podle linek o víkendech |
|
---|---|
7× | 6 |
4× | 12 |
2× | 2 |
1× | 5 |
1× | 600 |
1× | 900 |
počty záznamů podle linek v pracovních dnech |
|
---|---|
31× | 9 |
16× | 6 |
13× | 3 |
10× | 2 |
6× | 5 |
4× | 600 |
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.