den: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1916 | 6/9 | 18/9 | 20/9 | 10/3 | 8/6 17/12 1/600 |
14/6 | 24/2 | 26/9 4/600 |
10/2 | 16/3 | 10/3 | 16/6 | 10/3 | 10/9 | 14/9 | 8/3 2/600 |
4/9 | 6/2 | 24/2 | |||||||||||
1917 | 10/2 2/600 |
16/2 | 6/2 | 2/2 | 6/6 | 8/800 | 1/600 | 28/9 | 18/6 | 10/6 | 10/2 | 18/9 | 6/3 2/600 |
2/9 | 8/9 | 18/6 | 28/9 | 6/9 2/600 |
||||||||||||
1918 | 14/6 | 14/3 | 10/6 | 8/6 | 14/9 | 8/6 | 26/9 | 4/6 2/600 |
10/2 | 24/2 | 12/6 | 26/9 | 8/3 | 6/6 | 16/12 | 16/12 | 14/9 6/600 |
4/9 | 16/6 | 20/2 | ||||||||||
1919 | 2/9 | 8/6 | 8/6 | 20/12 | 6/9 2/600 |
8/3 | 10/9 | 14/2 | 18/2 | 10/12 | 4/12 | 2/6 | 6/6 | 12/3 | 8/6 | 2/2 | 12/6 | 4/2 | 6/2 | 14/2 | 14/2 | 14/3 | 8/9 | 14/12 | 18/9 | 8/9 | 6/3 | |||
celkem vozů |
3 | 4 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 1 | 4 | 3 | 4 | 3 |
den: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
počty záznamů podle linek o víkendech |
|
---|---|
6× | 12 |
4× | 2 |
2× | 6 |
počty záznamů podle linek v pracovních dnech |
|
---|---|
24× | 9 |
19× | 6 |
15× | 2 |
12× | 3 |
10× | 600 |
1× | 12 |
1× | 800 |
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.