Vypravenost typu Škoda 13T, září 2024 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Škoda 13T, září 2024

evidence typu Škoda 13T fotky vozů Škoda 13T
předchozí měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
1901 4/3 8/7 24/9 4/5
4/600
28/9 18/3
2/600
2/3 16/2 14/9
4/600
2/7 8/800
1902 16/6 18/6 26/9
2/600
4/6
26/9
12/6 8/5 12/9 14/12 8/6 12/3
4/5
4/600
2/600
8/2 6/5 4/6 4/9 12/9 18/3 4/3 4/2
2/600
24/9 8/12
1903 8/6 14/3 16/9 16/6 10/9 8/6 16/2 22/9 16/6 14/6 8/9 6/2 4/6
3/800
18/9 6/3 10/2 8/5
1904 10/9 8/6 12/3 8/2 14/3 12/3 10/12 14/9 14/3 2/9 2/6 2/7 10/9 12/9
3/800
12/6 6/6 26/9 14/9 2/7 12/3
1905 10/6 16/6 6/2 12/6 8/5 16/6 10/3 10/3 2/3 8/2 6/5 18/6 4/2 4/2 22/9 12/9 6/2 18/9
1906 8/3 24/9 6/6 4/5 4/2 2/9 6/2 6/9 18/3 10/9 8/9 8/5 4/7
2/600
6/6 8/6 8/5 14/2 2/3 28/9 16/2
1907 14/6 2/9 10/3 28/9 22/9 4/6 4/6 18/12 10/3 4/3
2/600
4/2
2/600
16/9 6/3
2/600
4/9 8/2 6/6 6/6 10/3 24/9
1908 26/9 14/9 8/9 6/2 4/9 14/6 6/2 12/2 2/2 4/3 10/3 6/3
2/5
2/600
6/9 6/2 2/600 10/2 8/5 2/2 2/9
1909 14/9 18/6 10/9 2/2 2/3 10/9 14/2 2/3 8/2 18/9 18/6 4/9
4/600
14/6
1910 20/12 8/3 4/9 2/2 14/6 12/9 18/9 6/3 10/6 6/5
6/6
6/2 14/9
4/600
10/9 8/9 18/3 14/2
1913 22/800 18/9
2/600
14/9 8/2 10/12 8/9 6/2 4/9
6/600
10/2 8/5 2/6 2/2 14/2 4/2 8/6
2/600
10/9 4/2
1914 8/600 10/2 6/5 4/6 8/2 6/6
2/600
4/3
2/600
10/2 2/7
4/600
1915 8/5 4/7 18/3 2/6 2/7 28/9 22/9 12/9 18/3
6/6
2/600
18/12
32/600
2/9
30/600
12/3 8/6 22/9 4/7 4/2 2/12
1916 28/9 2/9 26/9
18/9
2/600
6/3 16/6 12/6 6/5 6/3 12/6 4/2 16/9 18/12 28/9 6/6 6/6 4/5
1917 8/2
30/600
12/2 6/3 24/9 6/6 4/2 6/9 4/9 2/2 14/9 2/7 22/9 8/3 2/12 12/9 14/3 4/5 14/6 16/6 12/2
1918 6/9 18/3 14/6 18/6 14/9 8/9 10/6 8/2 28/9 22/9 2/2 10/3 14/6 16/6 10/9 8/9 18/3
1919 2/9 6/3 8/800 6/800 4/6 14/2 12/2 14/2 12/3 12/3 8/12 2/12 8/3 2/9 2/6 6/3 8/6
1920 6/2 4/9 8/9 2/2 2/3 6/2 2/6 4/7 12/2 8/3 10/6 10/12 18/12
20/12
30/600
8/9 6/2 4/9 18/6
8/6
2/600
12/6
1921 14/9 18/9 8/3 28/9 12/6
1/800
2/6 2/12 4/6 8/6 8/6 4/5 12/2 14/9 8/3 10/6 14/3 4/5 18/9
1922 12/9 6/5 2/7 12/3 8/2 14/3 8/12 2/9 2/7 10/6 6/2
2/600
14/6 24/9 10/2
2/600
28/9
4/600
2/5 4/6
1923 14/12 22/9 2/2 18/9 16/6 28/9 16/2 10/6
30/600
26/9 4/2 18/9 16/6 16/12 2/9 2/7 4/2 8/800 8/800 10/2
1924 6/6 2/6 4/7 6/5 18/6 2/2 4/2 12/6 8/5 2/2 24/9 6/6 4/600 14/6 4/7 12/3 14/9
1925 2/4 6/5 14/2 4/9 2/2 10/9 8/6 4/9 18/6 10/9 14/2 6/5 4/2
34/600
28/9 16/9 14/2 14/9 2/2
1926 10/9 4/6 16/9 4/7 14/6 14/9 16/6 6/3 12/3
2/600
24/9 6/2 4/9 12/6 8/12 4/9 18/6 6/6 12/6 14/3 20/12
1927 4/2 8/2 14/3 10/3 24/9 16/9 18/12 8/3 8/2 14/3 6/6 10/9 18/6 8/6 4/6 4/6 18/9 8/3 16/9 12/9
1928 16/2 10/6 6/6 6/6 10/2 18/3 10/2 18/3 10/6 26/9 14/6 4/12 20/12
30/600
12/2 4/6 8/6 28/9
4/600
4/9
1929 4/6 2/2 14/6 6/3 4/9 2/6 4/5 2/3 6/800 8/800 2/5
2/600
12/6 28/9 14/3
1930 12/6 4/2 10/6 10/9 8/3 8/9 4/12 2/9 14/6 8/3 8/6 4/7
2/600
4/3 14/6 16/9 8/9 16/9 12/9 6/2
1931 2/3 10/9 2/7 10/6 6/5 4/2 4/2 2/6 18/6 14/9 2/2 20/12 14/12 6/5 12/9 18/3
2/600
4/9
4/600
14/2
1932 2/3 16/9 14/2 2/6 18/6 10/2 8/3 4/3 12/9 26/9 12/3 2/9 14/9 2/3 10/9 2/2 18/9 8/9
1933 18/12 6/2 12/2 4/6 4/5 2/12 12/9 6/6 6/6 10/2 14/3 8/2 24/9 4/2
2/600
2/6 18/12
1934 4/12 12/3 8/2 12/2 8/3 6/6 14/9 8/3 16/9 6/3 2/6 14/12 10/9 6/2 6/5 2/2 22/9 4/6
1935 10/2 26/9
2/600
6/2 8/6 6/6 20/12
30/600
2/3 6/2 4/9 4/7 6/6
14/6
2/600
8/9 8/3 4/3 4/7 14/9 6/3 16/9 18/6
1936 8/9 4/7 8/5 12/9 16/9 4/7 2/9 10/6
30/600
1/800
16/6 12/6 14/3 18/9 14/6 16/6 16/6 12/6 26/9 2/6 2/7
1937 4/3 14/2 12/6 22/9 8/9 26/9 16/12 16/12 2/900 4/2
4/9
6/600
4/6 2/9 16/12 2/3 8/2 14/3 2/9 8/2
1938 2/2 4/6 8/6 8/6 18/9
3/800
18/9 2/7 14/9 12/9 8/6 10/9 8/9 6/3 2/3 2/5 14/6 12/9 6/9
1939 10/12 12/9 10/6 4/9 12/9 8/6 20/12 6/6 4/5 4/3 26/9 2/9 2/6 22/9 4/7 12/2 14/2 6/6
1940 10/3 2/5 18/9 8/3 12/2 14/2 14/6 12/9 26/9 2/6 12/9 8/9 4/12 26/9 2/6 16/6 26/9 10/6 10/9
1941 14/6 12/9 4/2 26/9
28/9
22/9 14/12 10/9 8/5 4/6 2/9 14/3 2/3 10/12 18/6 24/9 6/2 6/5 16/6
1942 21/800 18/9 16/6 24/9 16/6 14/9 18/3 12/2 8/3 12/2 8/3
1943 8/2
30/600
4/2 2/9 8/5 14/2 2/6 2/3 2/2 8/3 16/9 16/6 28/9 16/2 10/6 2/2 12/3 2/9 10/9 6/3
1944 4/9 2/7 24/9 14/3 2/9 24/9
3/800
12/6 8/9 4/7 24/9 6/2
2/600
4/9 2/7 10/3 6/9 2/6 8/3 8/2 8/5 4/7
1945 16/12 28/9 22/9 6/3 12/3 12/2 4/12 20/12 18/6 10/2 8/5 4/7 10/2 10/6 2/3 8/6 4/9 18/3
2/7
4/600
2/600
10/6 22/9
1946 2/12 8/9 10/2 18/3 4/3 4/3 14/6 16/9 8/9 18/3 12/2 14/2 4/2
34/600
10/3 8/2 8/5 4/6
1947 28/9 22/9 8/2 16/2
18/12
32/600
2/9 10/6 6/5 4/6 26/9
1948 10/3 18/3 14/9 2/7 10/9
1/800
6/6 10/6 6/5 4/6 12/6 18/3 2/2 4/2 4/3 4/3 12/3 8/2 6/5 8/2
1949 2/6 16/6
celkem
vozů
29 43 41 40 42 41 32 32 42 43 43 42 42 35 33 43 40 44 41 41 11
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
předchozí měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
46× 12
39× 9
37× 6
31× 2
21× 3
12× 600
800
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
190× 9
142× 6
110× 2
104× 3
46× 5
42× 600
33× 7
13× 800
4
900

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, Igor Pukl, Jakub Pagáč, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jirka Petřík, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, martin5633, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš N., tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vojtěch Tomiška, Vrut, Zdenek99.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.