Vypravenost typu Škoda 13T, říjen 2024 | Typové tabulky | Vypravenost | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Vypravenost typu Škoda 13T, říjen 2024

evidence typu Škoda 13T fotky vozů Škoda 13T
předchozí měsíc
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
1902 14/9 8/3 8/2 14/3 14/9
2/600
4/2 10/3
2/600
28/9 6/5 2/2 18/9 4/7
1903 6/2 22/9 12/9 26/9 4/9 18/12 2/9 2/6 12/9 6/2 2/6 14/12 10/6 16/6 24/9 6/2 12/2 8/3
1904 12/6 14/3 6/6 14/9 12/9 2/9 8/3 22/9 4/6 8/6 4/9 12/6 6/9 12/6 14/3 6/5 6/3
1905 2/6 4/7 12/6 18/3 8/800 9/800 28/9 6/5 14/9
30/600
4/9 2/7 12/2 14/2 12/3 16/9
1906 10/6 6/6 2/3 8/2 10/3 10/3 8/2 18/3 22/9 4/6 22/9 4/12 10/3 24/9 28/9 4/9 12/9
1907 8/5 2/7 14/6 2/2 10/12 8/2 8/5 2/2 28/9 2/9 12/2 2/6 10/9 26/9 16/9 4/6 8/6 22/9
1908 8/2 28/9 22/9 3/3 4/2 6/5 4/6 6/6 10/2
2/600
8/3 8/6 8/5 12/9
2/600
16/9 2/7
1909 8/800 6/6 12/6 10/2 18/3 2/6 8/3 32/12 28/9 8/6 6/800 14/9
1910 14/2 4/5 18/9 18/12 4/9 2/2 12/2 6/3 14/9 4/6 6/9 10/12 8/9 6/2 12/6
1913 4/9 2/2
2/600
18/9 4/7
4/9
2/600
14/9 8/3 6/6 18/9 2/2 26/9 2/3 10/9 2/2 2/9 2/6
1914 10/2 18/3 14/9 14/2 12/3 12/6
2/600
2/P1 10/2
6/6
2/600
12/2 14/2 4/9 14/2
6/6
4/9
1915 6/6
4/6
2/600
8/5 8/9 6/2 2/12 7/3 14/2 14/6
8/7
2/600
10/3 10/9 4/2 20/12 6/3 14/9 16/6 10/9 14/2
1916 2/600 2/6 6/3 2/6 4/2 20/12 2/7 6/6 8/2 6/5 8/9
2/600
2/9 8/3 2/9 8/2 4/5 2/5
1917 8/9 26/9 12/2 8/9 24/9 6/6 2/6 12/9 26/9 2/12 18/12 4/2 4/5 24/9 10/9
1918 8/7 2/5 10/2 8/5 7/3 12/9 14/3 2/9 18/9 16/6 24/9 16/6 12/6 18/3 12/3 18/6
2/600
14/9 2/7
1919 2/2
2/600
12/3 16/9 16/6 4/2 8/6 12/2 8/3 14/9 18/12 6/2 6/5 4/6 2/6
2/600
28/9 18/9
1920 2/9 12/6 6/5
2/600
28/9 8/3 2/12 16/6 24/9 10/3
8/5
2/600
8/2
2/600
14/3 10/3 8/12 8/6 4/9 12/9 2/6 18/6
1921 16/9 16/6 10/6 6/5 8/2 6/2 22/9 16/6 6/5 2/2 12/3 10/9 2/2 4/6 22/9 2/7 10/2
1922 14/6 14/2 2/6 18/6 14/6 2/7 26/9 10/2 8/5 8/2 8/3 16/9 6/3 6/6 10/2 8/5
1923 12/9 6/2 26/9 4/2 6/9 8/9 12/9 26/9 2/9
8/800
10/9 16/6 4/9 8/2 6/6
1924 18/6 10/9 2/2 10/9 4/12
32/600
2/2 4/7 8/5 8/3 14/6 14/2 14/9 8/9 8/5 6/3 6/6
1925 10/4 2/2
2/600
6/4
2/600
14/6
2/600
6/3 4/5 10/2
2/600
12/3 22/9 8/9
1926 14/3 8/7 4/2 16/9 13/600 14/9 6/2 6/5 2/7 28/9 16/2 8/9 4/7 2/6 8/3 8/2 14/3
1927 28/9 6/5 4/6 8/6 8/9 4/12 16/9 12/9 6/6 2/P1 14/6 14/6 12/3 10/6 6/5 8/9 18/3
1928 22/9 6/3 2/9 6/6 20/12 14/12 4/9 4/7 6/6 10/6
18/9
2/600
2/2 14/6 2/7 12/6 6/2 6/5
1929 28/9 22/9 6/3 2/3 12/3 8/6 6/6 12/2 12/9 26/9
1930 12/2 12/9
2/600
12/3 28/9 14/3 24/9 2/3 2/9 8/12 10/2 18/3 12/2
1931 4/6 12/6 10/2 6/2 4/600 18/9 10/2 26/9 14/3 4/2
1932 26/9 12/2 14/2 12/3 10/9 8/9 6/2 4/9 4/7 4/3 2/2 18/9 2/2 12/3
1933 16/6 14/6 8/3 12/2 2/3 10/9 26/9 12/6
2/600
12/6 8/5 2/7 8/6 16/2 14/6 6/3 4/2 24/9
1934 10/9 4/6 6/5
2/600
4/6 14/6 16/6 24/9 6/2 10/12 14/12 22/9 8/3 2/6
2/600
8/3 2/9
1935 8/6 4/9 2/7 24/9 6/2 10/12 4/6 16/9 18/6 4/2
4/600
18/9 12/9 2/12
30/600
14/2 10/9 8/9 6/6 14/6
1936 18/9 18/6
12/9
2/600
8/5 2/7 12/2 14/2 8/5
2/600
8/9 18/3 6/6 10/2
6/6
2/600
18/3 2/9 30/1
14/2
2/600
8/2
1937 24/9 24/9 18/9 18/6 14/9 14/2 8/2 10/6 4/12 2/9
2/600
4/2 14/9 4/6
1938 12/3 16/9 16/6 10/2 2/9 1/3 8/9 10/2 14/3 8/6 4/6 2/3 6/6
2/9
2/600
8/2
1939 4/2 8/6 4/9 8/3 10/9 6/9 14/9
2/600
8/3 12/3 12/3 2/P1 2/9 14/9 6/2 14/6 18/6
1940 4/5 10/2 4/5 14/9 14/2 14/9
30/600
16/6 18/6 6/6
32/12
12/9 26/9 2/3
1941 18/3 4/2 8/6 4/5 16/2 16/12
30/600
6/6 8/2 10/6 22/9 18/6 2/2 4/2 10/6 14/3 10/9 4/7
1942 6/5 8/9 14/3 2/9 10/3 10/9 4/7 12/2 12/9 18/9 4/7 4/2 16/9 2/2
1943 6/3 2/9 10/9 12/9 4/12 4/3 6/3 2/P1 10/9 2/7 10/3 4/6
30/600
12/9 26/9 10/6 24/9 6/2
1944 18/9 4/7 2/5 16/12 2/6 6/3 16/9 4/7 6/6
8/9
8/9 2/6 4/9 18/6 6/6
4/600
28/9
1945 2/7 14/9 18/6 2/2 9/3 18/6 10/6 4/2 16/9 6/3 4/3 12/9 14/3 8/6 22/9 16/6
1946 21/800 28/9 4/9 18/6 4/2 20/12 14/6 8/2 8/5 18/6
2/600
14/6 16/6
1947 4/7 21/800
1948 8/3 8/2 6/2 4/9
2/600
4/3 2/3 8/6 4/9 8/9 18/3 10/6 6/2 4/6
30/600
18/9 4/7 8/5 4/6
1949 2/2
2/600
24/9 18/3 14/6 14/12 16/2 18/3 10/3 14/3 8/2
4/2
2/600
4/600
16/9 2/3 2/12
30/600
2/6 16/6
12/9
2/600
18/3 2/9 4/3
celkem
vozů
43 40 43 38 27 26 41 41 44 41 41 32 32 38 39 42 38 39
den: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
předchozí měsíc
počty záznamů
podle linek
o víkendech
30× 12
29× 9
21× 3
20× 2
16× 6
600
počty záznamů
podle linek
v pracovních dnech
177× 9
131× 6
105× 2
82× 3
43× 600
40× 5
31× 7
800
P1
4
12
1

Vypravenost je sestavována na základě poznatků přímo z provozu, tzn. nejedná se o žádný export oficiálních informací od dopravce. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit. Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.

Admini vypravenosti: Radek Havlík, Škoda, Tom S. (MHD Brno) a Karlos (IDS JMK).

Do vypravenosti dále přispívají: 2371, BMHD, dimik, fafner, Fff, hd.mart, chrysalis, Igor Pukl, Jakub Pagáč, Jakub S., Jakub Švec, Jan Martinkovič, Jan Švaříček, Jiří D., Kajot_Arena, Karlos, Kevin Maruška, Kódl, Kowalski, Lennsen, Lukáš Novotný, Lukáš S., Martin Dudek, ms222, odd, Ondra Opršal, Ondřej Budik, Radek Havlík, robert, servac, Staník, stejslad, Škoda, Štěpán Řehák, Tom S., Tomáš N., tram-bus.cz, Twig, Vilém Doffek, Vít Mála, Vojtěch Minařík, Vojtěch Tomiška, Vrut.

Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.