den: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1751 | 2/5 | 8/12 | 10/3 | 8/7 | 8/7 | 8/7 | 8/7 | 2/5 | 6/4 | 6/4 | 8/7 | 8/7 | 8/7 | 8/7 | 8/7 | 2/5 | ||||||||||||||
1752 | 4/5 | 8/5 | 2/5 | 2/5 | 6/6 | 12/4 | 10/4 | 8/12 | 8/6 | 10/4 | 4/5 | 8/7 | 8/800 | 6/4 | 2/4 | 2/4 | 12/4 | 10/4 | 8/7 | |||||||||||
1753 | 16/12 | 16/12 | 6/6 | 4/5 | 4/3 | 4/5 | 2/5 | 8/7 | 8/7 | 10/4 | 12/4 | 10/4 | 8/4 | 8/4 | 2/4 | 12/4 | 10/4 | 4/5 | ||||||||||||
1754 | 2/5 | 10/800 | 6/6 | 12/4 | 2/5 | 2/5 | 6/6 4/900 |
8/4 | 2/4 | 12/4 | 10/4 | 12/4 | 10/4 | 4/5 | 2/5 | 2/5 | 6/6 | |||||||||||||
celkem vozů |
2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 4 | 4 | 3 | 3 | |||||||||
den: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
počty záznamů podle linek o víkendech |
|
---|---|
6× | 4 |
4× | 12 |
2× | 5 |
2× | 6 |
1× | 800 |
počty záznamů podle linek v pracovních dnech |
|
---|---|
19× | 4 |
16× | 5 |
13× | 7 |
4× | 6 |
2× | 3 |
1× | 800 |
1× | 900 |
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.