datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 10.01.2014 | 1127+1598 | 1 | 1 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1725 | 1 | 2 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1603+1561 | 1 | 3 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1583+1576 | 1 | 7 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1707 | 1 | 8 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1590+1530 | 1 | 9 | hd.mart | |
PÁ 10.01.2014 | 1604+1619 | 1 | 11 | hd.mart | |
PÁ 10.01.2014 | 1735 | 1 | 12 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1620+1589 | 1 | 13 | hd.mart servac |
|
PÁ 10.01.2014 | 1606+1608 | 1 | 19 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1734 | 1 | 20 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1647+1648 | 1 | 21 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1215+1216 | 1 | 22 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1605+1617 | 1 | 23 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1733 | 1 | 24 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1108+1601 | 1 | 25 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1599+1567 | 1 | 26 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1731 | 1 | 28 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1610+1612 | 1 | 29 | na kurzu ráno | TG |
PÁ 10.01.2014 | 1114+1112 | 1 | 29 | odpoledne | TG |
PÁ 10.01.2014 | 1737 | 1 | 30 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1532+1574 | 1 | 32 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1523+1497 | 1 | 33 | TG | |
PÁ 10.01.2014 | 1575+1580 | 1 | 34 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1544+1557 | 1 | 36 | Tasa | |
PÁ 10.01.2014 | 1722 | 1 | 36 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1645+1646 | 1 | 37 | servac | |
PÁ 10.01.2014 | 1732 | 1 | 38 | Tasa |
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.