datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
NE 03.03.2002 | 1703 | 8 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 13.02.2002 | 1703 | 8 | 3 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 29.01.2002 | 1703 | 8 | 10 | Radek Havlík | |
PO 28.01.2002 | 1703 | 8 | 10 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 15.01.2002 | 1703 | 8 | 11 | odpoledne | Radek Havlík |
prodleva rok | |||||
ČT 18.01.2001 | 1703 | 8 | 18 | Radek Havlík | |
prodleva 9 měsíců | |||||
PÁ 14.04.2000 | 1703 | 8 | 5 | Radek Havlík | |
PO 10.04.2000 | 1703 | 8 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 28.01.2000 | 1703 | 8 | 12 | před výměnou | Radek Havlík |
ST 26.01.2000 | 1703 | 8 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva týden | |||||
PO 17.01.2000 | 1703 | 8 | 11 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 28.12.1999 | 1703 | 8 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 09.12.1999 | 1703 | 8 | 7 | před výměnou | Radek Havlík |
SO 04.12.1999 | 1703 | 8 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 23.11.1999 | 1703 | 8 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 19.10.1999 | 1703 | 8 | 8 | po výměně | Radek Havlík |
ÚT 19.10.1999 | 1703 | 8 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
PÁ 15.10.1999 | 1703 | 8 | 19 | Radek Havlík | |
ST 13.10.1999 | 1703 | 8 | 18 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 14.09.1999 | 1703 | 8 | 2 | 2. na kurzu | Radek Havlík |
prodleva měsíc | |||||
PO 02.08.1999 | 1703 | 8 | 7 | před výměnou | Radek Havlík |
NE 01.08.1999 | 1703 | 8 | 7 | Radek Havlík | |
SO 31.07.1999 | 1703 | 8 | 5 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 3 měsíce | |||||
ST 28.04.1999 | 1703 | 8 | 13 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva měsíc | |||||
ST 31.03.1999 | 1703 | 8 | 13 | před výměnou | Radek Havlík |
NE 28.03.1999 | 1703 | 8 | 10 | Radek Havlík | |
ÚT 23.03.1999 | 1703 | 8 | 12 | Radek Havlík | |
ČT 18.03.1999 | 1703 | 8 | 21 | Radek Havlík | |
prodleva 7 měsíců | |||||
NE 30.08.1998 | 1703 | 8 | 9 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 06.08.1998 | 1703 | 8 | 6 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 16.07.1998 | 1703 | 8 | 1 | před výměnou | Radek Havlík |
ST 15.07.1998 | 1703 | 8 | 16 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 měsíce | |||||
NE 31.05.1998 | 1703 | 8 | 3 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 23.04.1998 | 1703 | 8 | 18 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
SO 04.04.1998 | 1703 | 8 | 12 | Radek Havlík | |
prodleva 4 měsíce | |||||
NE 30.11.1997 | 1703 | 600 | Radek Havlík | ||
prodleva 2 týdny | |||||
ST 19.11.1997 | 1703 | 8 | 18 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 06.11.1997 | 1703 | 8 | 18 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 09.10.1997 | 1703 | 8 | 14 | Radek Havlík | |
prodleva 4 týdny | |||||
SO 13.09.1997 | 1703+1803 | 600 | odtah zdechliny ze zastávky Všetičkova směr MČ. | Radek Havlík | |
SO 13.09.1997 | 1703 | 600 | Radek Havlík | ||
prodleva měsíc | |||||
PÁ 08.08.1997 | 1703 | 1 | 25 | Radek Havlík | |
prodleva 4 týdny | |||||
PO 14.07.1997 | 1703 | 1 | 9 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 13.06.1997 | 1703 | 8 | 1 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
ST 04.06.1997 | 1703 | 8 | 19 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 02.05.1997 | 1703 | 8 | 8 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 09.04.1997 | 1703 | 8 | 17 | Radek Havlík | |
prodleva 2 roky | |||||
ČT 21.09.1995 | 1703 | 8 | 11 | Radek Havlík | |
prodleva 4 roky | |||||
PO 16.09.1991 | 1703 | 1 | 4 | Radek Havlík | |
prodleva rok | |||||
ÚT 04.09.1990 | 1703 | 18 | Radek Havlík |
Autorem všech záznamů je Radek Havlík
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.