datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 19.12.2013 | 5B8 1857 | 109 | 12 | Karlos | |
prodleva měsíc | |||||
ST 06.11.2013 | 5B8 1857 | 109 | 10 | Domis | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 24.10.2013 | 5B8 1857 | 109 | 11 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 24.09.2013 | 5B8 1857 | 109 | 10 | Karlos | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 13.09.2013 | 5B8 1857 | 109 | 12 | Karlos | |
ÚT 10.09.2013 | 5B8 1857 | 109 | 12 | Karlos | |
PÁ 06.09.2013 | 5B8 1857 | 109 | 12 | Líšeňský dopravák | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 27.06.2013 | 5B8 1857 | 109 | 10 | servac | |
ST 26.06.2013 | 5B8 1857 | 109 | 10 | h8 | |
prodleva 6 měsíců | |||||
ÚT 08.01.2013 | 5B8 1857 | 109 | 11 | Karlos | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ST 26.09.2012 | 5B8 1857 | 109 | 12 | Karlos | |
prodleva 4 týdny | |||||
ČT 30.08.2012 | 5B8 1857 | 109 | 9 | Domis | |
prodleva rok | |||||
ČT 18.08.2011 | 5B8 1857 | 109 | 11 | Karlos | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 01.08.2011 | 5B8 1857 | 109 | 10 | Karlos | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 12.07.2011 | 5B8 1857 | 109 | 11 | Karlos | |
prodleva 9 měsíců | |||||
PÁ 29.10.2010 | 5B8 1857 | 109 | 14 | Radek Havlík | |
prodleva 5 měsíců | |||||
SO 12.06.2010 | 5B8 1857 | 109 | 15 | Škoda | |
prodleva 4 měsíce | |||||
ČT 11.02.2010 | 5B8 1857 | 109 | Radek Havlík | ||
prodleva 6 měsíců | |||||
ÚT 04.08.2009 | 5B8 1857 | 109 | Radek Havlík | ||
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 30.04.2009 | 5B8 1857 | 109 | 14 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ÚT 24.02.2009 | 5B8 1857 | 109 | Radek Havlík | ||
ČT 19.02.2009 | 5B8 1857 | 109 | 15 | Radek Havlík |
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.