datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 17.09.1990 | 1707 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 7 měsíců | |||||
NE 31.03.1991 | 1718 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PO 20.05.1991 | 1707 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 27.07.1991 | 1723 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 4 měsíce | |||||
ÚT 26.11.1991 | 1707 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 9 měsíců | |||||
NE 16.08.1992 | 1718 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 4 roky | |||||
SO 01.02.1997 | 1651+1652 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
SO 22.02.1997 | 1536+1559 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
NE 23.02.1997 | 1546+1547 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
PO 24.02.1997 | 1537+1548 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 10.04.1997 | 1641+1642 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva týden | |||||
PÁ 18.04.1997 | 1647+1648 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
SO 19.04.1997 | 1634+1616 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
PÁ 25.04.1997 | 1553+1554 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 09.05.1997 | 1639+1640 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 22.05.1997 | 1536+1537 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 24.06.1997 | 1563+1550 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
PO 30.06.1997 | 1651+1652 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 12.07.1997 | 1643+1644 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
ST 16.07.1997 | 1643+1644 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
NE 20.07.1997 | 1655+1656 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
PÁ 25.07.1997 | 1546+1547 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
ST 30.07.1997 | 1655+1656 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 02.09.1997 | 1536+1537 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ST 08.10.1997 | 1637+1638 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
PÁ 10.10.1997 | 1643+1644 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ST 07.01.1998 | 1641+1642 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
NE 25.01.1998 | 1553+1554 | 1 | 2 | do 16:48 | Radek Havlík |
NE 25.01.1998 | 1639+1640 | 1 | 2 | do 18:25 | Radek Havlík |
prodleva 2 měsíce | |||||
ST 18.03.1998 | 1536+1559 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
NE 22.03.1998 | 1655+1656 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 08.04.1998 | 1553+1554 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 18.06.1998 | 1653+1654 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 07.07.1998 | 1563+1550 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 28.07.1998 | 1649+1650 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
PÁ 31.07.1998 | 1645+1646 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 13.08.1998 | 1647+1648 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
PÁ 14.08.1998 | 1655+1656 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 27.08.1998 | 1536+1537 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 12.09.1998 | 1641+1642 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 29.09.1998 | 1637 | 1 | 2 | pouze A vůz | Ives |
ST 30.09.1998 | 1647+1648 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva měsíc | |||||
PO 09.11.1998 | 1643+1644 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
ÚT 10.11.1998 | 1546+1547 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
SO 14.11.1998 | 1641+1642 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 31.12.1998 | 1639+1640 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 13.03.1999 | 1635+1636 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 30.03.1999 | 1641+1642 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
prodleva 2 měsíce | |||||
NE 16.05.1999 | 1641+1642 | 1 | 2 | Radek Havlík | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 28.05.1999 | 1653+1654 | 1 | 2 | před výměnou | Radek Havlík |
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.