datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 04.05.2006 | 7391 | 600 | 64 | Miky | |
prodleva 6 měsíců | |||||
ČT 09.11.2006 | 2348 | 600 | 64 | Miky | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 12.01.2007 | 7445 | 600 | 64 | Radek Havlík | |
prodleva 3 měsíce | |||||
PÁ 06.04.2007 | 7346 | 600 | 64 | Miky | |
prodleva 3 týdny | |||||
NE 29.04.2007 | 7630 | 600 | 64 | Miky | |
prodleva 10 měsíců | |||||
SO 23.02.2008 | 7610 | 600 | 64 | Jirik | |
prodleva měsíc | |||||
PO 31.03.2008 | 2350 | 600 | 64 | Hafan | |
prodleva rok | |||||
PO 03.08.2009 | 7286 | 600 | 64 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 03.09.2009 | 7285 | 600 | 64 | Radek Havlík | |
prodleva 4 měsíce | |||||
SO 09.01.2010 | 7286 | 600 | 64 | Radek Havlík | |
prodleva měsíc | |||||
PO 22.02.2010 | 7285 | 600 | 64 | Radek Havlík | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 20.05.2010 | 2352 | 600 | 64 | Kódl | |
PÁ 21.05.2010 | 2302 | 600 | 64 | Kódl | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 05.06.2010 | 2332 | 600 | 64 | Jirik | |
ČT 10.06.2010 | 7286 | 600 | 64 | linka 77 | Radek Havlík |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 13.07.2010 | 2304 | 600 | 64 | Jirik | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 27.07.2010 | 2345 | 600 | 64 | ND za 2331 | Jirik |
prodleva 5 měsíců | |||||
PO 27.12.2010 | 7447 | 600 | 64 | měnil 06602 7416. | Radek Havlík |
PO 27.12.2010 | 7416 | 600 | 64 | Radek Havlík | |
ČT 30.12.2010 | 7364 | 600 | 64 | garáž > semilaso (výměna) | Hhoonnzzaa |
prodleva týden | |||||
ČT 06.01.2011 | 7391 | 600 | 64 | výměna za 7394 | Hhoonnzzaa |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 10.03.2011 | 7396 | 600 | 64 | Karlos | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 12.05.2011 | 7453 | 600 | 64 | Viktor | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ST 10.08.2011 | 2332 | 600 | 64 | h8 | |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 16.09.2011 | 7394 | 600 | 64 | na lince 42 | Radek Havlík |
prodleva 5 měsíců | |||||
ST 08.02.2012 | 7416 | 600 | 64 | ReZ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ÚT 03.04.2012 | 2303 | 600 | 64 | ReZ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 31.05.2012 | 2344 | 600 | 64 | pepola | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 11.06.2012 | 7488 | 600 | 64 | Karlos | |
prodleva měsíc | |||||
PO 16.07.2012 | 7629 | 600 | 64 | asi v 8:00 do VM | TG |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 28.07.2012 | 7462 | 600 | 64 | zatazen do gM v 17:40 | Viktor |
prodleva měsíc | |||||
PO 27.08.2012 | 7452 | 600 | 64 | fafner | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 08.09.2012 | 7446 | 600 | 64 | Logitech911 | |
prodleva měsíc | |||||
PO 15.10.2012 | 7420 | 600 | 64 | Škoda | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 14.12.2012 | 2364 | 600 | 64 | po nehodě | Škoda |
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 28.03.2013 | 7441 | 600 | 64 | kolem 10:05 u Semilassa | IvanM |
prodleva 4 týdny | |||||
ST 24.04.2013 | 2347 | 600 | 64 | Škoda | |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 29.06.2013 | 2381 | 600 | 64 | Odstaven na zastávce Česká, hlavní | servac |
ÚT 02.07.2013 | 7417 | 600 | 64 | Renek | |
prodleva týden | |||||
ST 10.07.2013 | 7627 | 600 | 64 | Lukáš S. | |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 09.08.2013 | 2329 | 600 | 64 | náhrada nízkopodlahy(!!!) na lince 44 | Viktor |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 10.09.2013 | 7809 | 600 | 64 | Jakub S. | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 15.11.2013 | 2303 | 600 | 64 | servac | |
PO 18.11.2013 | 2365 | 600 | 64 | servac | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 04.12.2013 | 2383 | 600 | 64 | servac | |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 07.01.2014 | 2346 | 600 | 64 | servac | |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 23.01.2014 | 2344 | 600 | 64 | Škoda | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 28.03.2014 | 2302 | 600 | 64 | Škoda | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 15.04.2014 | 7417 | 600 | 64 | servac | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 30.04.2014 | 2370 | 600 | 64 | servac |
Vypravenost je z většiny zapisována automaticky na základě otevřených dat poskytovaných DPMB a Kordisem. Přispívat však můžou manuálně i další uživatelé.
Pokud máte chuť podílet se na naší vypravenosti, kontaktujte Edu.
Všechny informace jsou bez záruky a neoficiálního charakteru. Ač je kladen velký důraz na správnost všech záznamů, chyby nemůžeme vyloučit.
Navštivte také diskuzi o vypravenosti v diskuzním fóru: forum.bmhd.cz.