Vozový park | Evidence DPMB | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozový park

aktuální stav vozu: historický/muzejní, jen poslední dopravce

ev. č. typ vyr.
výr. č.
(dodán)
zařazen
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
107III
KPS Brno mv6.3 1943
1989
1989
 
 
  M 1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. 
{A+215}
» detail fotka
145II
1145
4058
145II
SBEPD 4MT4 1954
28074
1954
23.5.1954
 
 
  P* 1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá *
» detail fotka
1123II
ČKD Tatra K2YU ČKD Tatra K2MM ČKD Tatra K2 1983
172190
1983
1983
 
 
  M* 1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) 
nátěr: červeno-krémová *
» detail fotka
435
1435
4121
1435
Tatra T2 Tatra T2R Tatra T2 služební Tatra T2 1959
149522
1959
29.7.1959
 
 
  M* 3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO 
nátěr: červeno-krémová *
» detail fotka
525
1525
ČKD Tatra T3 1967
157197
1967
17.12.1967
 
 
  M* 1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak 
nátěr: červeno-krémová * {sólo*}
» detail fotka
134II
KPS Brno 4MT2 1950
28063
19.4.2017
2019
 
 
  M 1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
» detail fotka
215
Ringhoffer vv2.ringh 1926
1926
1926
1969
 
  ? 1969: renovace na historický vůz ev.č. 215, 1971: TMB, 1989: vrácen zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 3/2016 - 2/2017: GO - celková renovace vozu, tryskání a oprava skříně, revize pojezdu, nové brzdové kotouče a nápravová ložiska, zcela nové veškeré dřevěné součástky 
» detail fotka
313
KPS Brno vv4 1950
28087
11.6.2014
2019
 
 
  M 1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci, 11.6.2014: převezen pomocí silničního návěsu do vozovny Medlánky, 9/2017 - 8/2019: renovace do prvního provozního období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
» detail fotka
3030
Škoda 21 Tr 2001
12971
2001
6/2001
 
 
  K* 2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2019-2020: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, přední světlomety Hella LED technology, bezpryžové nárazníky, sedadlo řidiče Isringhausen ISRI NTS, 11/2023: zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
» detail fotka
3283
Škoda 14 Tr17/6M 1995
12096
1995
8/1995
 
 
  K* 2006: BS110 ex 7410, 2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 5/2015: hnací náprava ex 3261, 9/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) 
nátěr: unifik
» detail fotka
3502
Škoda 15 Tr02/6 Škoda 15 TrM Škoda 15 Tr02/6 1990
11327
1990
6/1990
 
 
  K* 2004: modernizace na 15TrM - BS212, BS120, stahováky Railtech, Trav-l-Cool, 2011-2012: VP - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017-2018: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
» detail fotka
3601
Škoda 22 Tr 2003
13024
7.4.2003
25.4.2003
 
 
  K karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600 V, z výroby ALTRO dle 21Tr (ostatní vozy Chroma 2270), kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
» detail fotka
2253II
5B8 1053
RT0 DPMB5
Škoda 706 RTO CAR 196x
12.8.2020
21.8.2020
 
 
  S výrobce karoserie: pravděpodobně SVA Holýšov; ?-2000: soukromý majitel Křečovice u Neveklova; 2000-2003: soukromý majitel Olomoucko; 2011-?: soukromý majitel Olomoucko; ?: přestavba na přepravník koní (pravděpodobně u JZD Neveklov, nejpozději u soukromého majitele v Křečovicích); ?-2020: rekonstrukce do stavu dle vozu 2253/I DPMB, 8/2020: zařazen do sbírky retro vozidel DPMB 
nátěr: červeno-krémová
» detail fotka
2315
BSC 62-04
Karosa B 741.1924 1995
689
VIN
1995
17.5.1995
 
 
  S 2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor; 8/2015: odstaven z pravidelného provozu; 6/2019: po částečné opravě zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
» detail fotka
2740II
3Z9 5419
S11 DPMB6
Karosa ŠL 11 Karosa ŠM 11.1630MOC 1979
22.12.2020
26.6.2021
 
 
  S ?-12/2020: rekonstrukce do stavu dle vozu 2740/I DPMB, 1/2021: zařazen do sbírky retro vozidel DPMB 
» detail fotka
7273
BSB 62-30
Karosa B 732.40 1989
25237
VIN
1989
1989
 
 
  S 1998: GO; 6/2015: odstaven z pravidelného provozu, 1/2016-3/2019: GO s renovací do původního stavu, zařazen do sbírky retro vozidel 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
» detail fotka
7486
3B9 8316
Karosa B 951E.1713 2006
10671
VIN
31.1.2006
2/2006
 
 
  M počínaje tímto vozem posuvné sklo kabiny nad pokladnou; 1/2016: záložní vůz, vypravován zřídka; 4/2017: odstaven z pravidelného provozu; 4/2017-8/2019: GO, zařazen do sbírky retro vozidel 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
» detail fotka
Vypsáno celkem 17 vozů, všechny ve stavu historický/muzejní.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Medlánky: 7 vozů
  • Vozovna Komín: 4 vozy
  • Vozovna Slatina: 4 vozy
  • Vozovna Pisárky: 1 vůz
  • Neznámá vozovna DPMB: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 21. 5. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání