ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
107III
|
KPS Brno mv6.3 |
1943
|
1989 1989 |
|
M |
1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. {A+215} |
» detail | ||
145II
1145 4058 145II |
SBEPD 4MT4 |
1954
28074 |
1954 23.5.1954 |
|
P* |
1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá * |
» detail | ||
1123II
|
ČKD Tatra K2YU ČKD Tatra K2MM ČKD Tatra K2 |
1983
172190 |
1983 1983 |
|
M* |
1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||
435
1435 4121 1435 |
Tatra T2 Tatra T2R Tatra T2 služební Tatra T2 |
1959
149522 |
1959 29.7.1959 |
|
M* |
3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||
525
1525 |
ČKD Tatra T3 |
1967
157197 |
1967 17.12.1967 |
|
M* |
1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak nátěr: červeno-krémová * {sólo*} |
» detail | ||
134II
|
KPS Brno 4MT2 |
1950
28063 |
19.4.2017 2019 |
|
M |
1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá |
» detail | ||
215
|
Ringhoffer vv2.ringh |
1926
|
1926 1926 |
1969 |
? |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 215, 1971: TMB, 1989: vrácen zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 3/2016 - 2/2017: GO - celková renovace vozu, tryskání a oprava skříně, revize pojezdu, nové brzdové kotouče a nápravová ložiska, zcela nové veškeré dřevěné součástky |
» detail | ||
313
|
KPS Brno vv4 |
1950
28087 |
11.6.2014 2019 |
|
M |
1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci, 11.6.2014: převezen pomocí silničního návěsu do vozovny Medlánky, 9/2017 - 8/2019: renovace do prvního provozního období nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá |
» detail | ||
3030
|
Škoda 21 Tr |
2001
12971 |
2001 6/2001 |
|
K* |
2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2019-2020: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, přední světlomety Hella LED technology, bezpryžové nárazníky, sedadlo řidiče Isringhausen ISRI NTS, 11/2023: zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | ||
3283
|
Škoda 14 Tr17/6M |
1995
12096 |
1995 8/1995 |
|
K* |
2006: BS110 ex 7410, 2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 5/2015: hnací náprava ex 3261, 9/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) nátěr: unifik |
» detail | ||
3502
|
Škoda 15 Tr02/6 Škoda 15 TrM Škoda 15 Tr02/6 |
1990
11327 |
1990 6/1990 |
|
K* |
2004: modernizace na 15TrM - BS212, BS120, stahováky Railtech, Trav-l-Cool, 2011-2012: VP - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017-2018: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová * |
» detail | ||
3601
|
Škoda 22 Tr |
2003
13024 |
7.4.2003 25.4.2003 |
|
K |
karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600 V, z výroby ALTRO dle 21Tr (ostatní vozy Chroma 2270), kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | ||
2253II
5B8 1053 RT0 DPMB5 |
Škoda 706 RTO CAR |
196x
|
12.8.2020 21.8.2020 |
|
S |
výrobce karoserie: pravděpodobně SVA Holýšov; ?-2000: soukromý majitel Křečovice u Neveklova; 2000-2003: soukromý majitel Olomoucko; 2011-?: soukromý majitel Olomoucko; ?: přestavba na přepravník koní (pravděpodobně u JZD Neveklov, nejpozději u soukromého majitele v Křečovicích); ?-2020: rekonstrukce do stavu dle vozu 2253/I DPMB, 8/2020: zařazen do sbírky retro vozidel DPMB nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||
2315
BSC 62-04 |
Karosa B 741.1924 |
1995
689 VIN |
1995 17.5.1995 |
|
S |
2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor; 8/2015: odstaven z pravidelného provozu; 6/2019: po částečné opravě zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||
2740II
3Z9 5419 S11 DPMB6 |
Karosa ŠL 11 Karosa ŠM 11.1630MOC |
1979
|
22.12.2020 26.6.2021 |
|
S |
?-12/2020: rekonstrukce do stavu dle vozu 2740/I DPMB, 1/2021: zařazen do sbírky retro vozidel DPMB |
» detail | ||
7273
BSB 62-30 |
Karosa B 732.40 |
1989
25237 VIN |
1989 1989 |
|
S |
1998: GO; 6/2015: odstaven z pravidelného provozu, 1/2016-3/2019: GO s renovací do původního stavu, zařazen do sbírky retro vozidel nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | ||
7486
3B9 8316 |
Karosa B 951E.1713 |
2006
10671 VIN |
31.1.2006 2/2006 |
|
M |
počínaje tímto vozem posuvné sklo kabiny nad pokladnou; 1/2016: záložní vůz, vypravován zřídka; 4/2017: odstaven z pravidelného provozu; 4/2017-8/2019: GO, zařazen do sbírky retro vozidel nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail |
Počty vozů dle provozoven: