ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4801
Úderník Brno 300 674 |
Adolf Špirk 1-pal. |
1949
|
1949 1949 |
|
Pře |
1967: odstavena, 1986-1989: rekonstrukce na salónní loď, 2006: rekonstrukce - novostavba, díly z Brna a Míru, 2011: není nasazována do pravidelné dopravy (pouze pro objednané plavby), 2013: nasazována na spoje pro vozíčkáře a cyklisty |
» detail | ||
4802
Pionýr 300 677 |
DPMB 1-pal. |
1950
|
1950 1950 |
2008 2010 |
Pře |
2008: poslední plavební sezóna, 2010: loď prodána městské části Brno-jih, na jaře odvezena do sportovního areálu na ul. Hněvkovského, jméno Kometa |
» detail | ||
4803
Mír |
DPMB 1-pal. |
1951
|
1952 1952 |
1992 2006 |
2006 | Pře |
1992: po poškození při manipulaci v areálu lodní dopravy odstavena, 2006: díly pro rekonstrukci lodě Brno, sešrotována |
» detail | |
4804
Praha 300 675 |
DPMB 2-pal. |
1953
|
1953 1953 |
2010 2011 |
Pře |
1983-1985: rekonstrukce, 2010: poslední plavební sezóna, 2011: prodána Campu Bítov u Vranovské přehrady, odvezena v noci 8./9.2.2011 |
» detail | ||
4805
Moskva Dallas Morava 300 679 304 614 |
DPMB 2-pal. |
1955
|
1955 1955 |
|
Pře |
1980-1981: rekonstrukce, 2012: není nasazována do pravidelné dopravy, 5/2013: prohlášena kulturní památkou, 2015: nabídnuta k odprodeji, neúspěšně; 2/2019: odvezena na rekonstrukci do Hlavečníku (JESKO CZ); 6/2020: přivezena zpět, 4. 7. 2020 křest a spuštění na vodu |
» detail | ||
4806
Bratislava 300 465 |
DPMB 2-pal. |
1956
|
1956 1956 |
2010 2011 |
Pře |
1986: rekonstrukce, 2010: poslední plavební sezóna, 2011: prodána sportovnímu areálu U Hrocha v Jundrově, odvezena 4.2.2011 |
» detail | ||
4807
Kyjev Veveří 300 676 |
DPMB 2-pal. |
1961
|
1961 1961 |
2010 2011 |
Pře |
2.9.1961: křest a uvedení do provozu, 1993: rekonstrukce, 2011: poslední plavební sezóna, následně prodána restauraci U Kotvy, slouží jako bufet a muzeum lodní dopravy |
» detail | ||
4823
Lipsko 303 426 |
JESKO CZ 2-pal. |
2010
|
29.4.2010 12.6.2010 |
|
Pře |
8. 5. 2010: křest, 12. 6. 2010: první plavba na pravidelné lince |
» detail | ||
4824
Utrecht 303 738 |
JESKO CZ 2-pal. |
2011
|
31.3.2011 29.4.2011 |
|
Pře |
28. 5. 2011: křest |
» detail | ||
4825
Vídeň 303 737 |
JESKO CZ 2-pal. |
2011
|
31.3.2011 29.4.2011 |
|
Pře |
14. 5. 2011: křest |
» detail | ||
4826
Stuttgart 303 971 |
JESKO CZ 2-pal. |
2011
|
1.12.2011 13.4.2012 |
|
Pře |
21. 4. 2012: křest |
» detail | ||
4827
Dallas 303 972 |
JESKO CZ 2-pal. |
2011
|
1.12.2011 13.4.2012 |
|
Pře |
14. 4. 2012: křest |
» detail | ||
Svratka |
člun |
?
|
1946 1946 |
? ? |
? | Pře |
člun pro 18 osob, benzínový pohon, v 50. letech reko na el. pohon, později služební loď k údržbě přístavišť |
» detail | |
Brno |
Johann Stauf 1-pal. |
1943
|
1946 1946 |
1968 1968 |
Pře |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě, 1968: prodána na Vranovskou přehradu |
» detail | ||
Morava |
Johann Stauf 1-pal. |
1943
|
1946 1946 |
1961 1961 |
Pře |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě |
» detail | ||
Veveří |
Adolf Špirk 1-pal. |
1947
|
1947 1947 |
1955 1955 |
Pře |
20.8.1947: spuštění na hladinu, 23.8.1947: křest a uvedení do provozu, 1955: přestavba na plovoucí prodejnu Pramenu pro zásobování rekreantů, pol. 60. let: prodána na Oravskou přehradu |
» detail |
Vypsané aktuálně provozované vozy (7) mají přibližný průměrný věk 30 let.
Všechny vozy jsou z provozovny Přehrada (lodní doprava).