ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9
|
? vk2.L ? C |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) |
» detail | ||
9
|
Graz G |
1884
|
1884 |
1887 |
? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 9) |
» detail | ||
10
|
? vk2.L ? C |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) |
» detail | ||
10
|
Graz G |
1884
|
1884 |
1887 |
? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 10) |
» detail | ||
11
|
? vk2.L ? D |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) |
» detail | ||
12
|
? vk2.L ? D |
1877
|
1877-78 1877-78 |
1881 |
? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) |
» detail | ||
13
|
Graz H |
1884
|
1884 |
1887 |
? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 13) |
» detail | ||
14
|
Graz H |
1884
|
1884 |
1887 |
? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 14) |
» detail | ||
10II
81 181 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1945 |
1945 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | ||
11
82 182 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1954 1954 |
1954 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
12
83 183 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1962 1962 |
1962 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
13II
84 184 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1963 1963 |
1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
14II
85 185 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1963 1963 |
1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
24
86 186 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1958 1958 |
1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
25II
87 187 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1958 1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1958: vyřazen, skříň byla využita v JZD Žerůtky, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 25 s použitím podvozku ex 80/I, 1971: předán TMB, 6.6.2010: nehoda s K2P 1048 (najetí) ve smyčce Pisárky, poškozena náprava, zadní čelo vozu, 2011 - 2012: oprava v KOS Krnov, 20.3.2012: návrat opraveného vozu zpět do Brna |
» detail | |||
26
88 188 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1945 1945 |
1945 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
27
89 189 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1945 1945 |
1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
28
90 190 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1963 1963 |
1963 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED |
» detail | ||
29
91 191 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1958 1958 |
1958 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, po vyřazení byla skříň vozu využita v JZD Žerůtky |
» detail | ||
1
92 192 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
4
94 194 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
6
96 196 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | |||
7
97 197 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L Hernalser Waggon Fabrik A Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
9II
80 180 4505 |
Graz / Ödenburg K Graz / Ödenburg vv0 |
1890
|
1890 1890-92 |
1944 1969 |
1969 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1944: nákladní vůz ev. č. n6, 1969: podvozek použit pro renovaci vozu ev.č. 25 (87/1) |
» detail | ||
Graz J |
1884
|
1884 |
1892 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz PD, nebyl schválen do provozu a neobdržel ev.č., 1892: prodán do Salzburgu (tam v roce 1897 ev.č. 21) |
» detail | ||||
Graz J |
1884
|
1884 |
1892 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz PD, nebyl schválen do provozu a neobdržel ev.č., 1892: prodán do Salzburgu (tam v roce 1897 ev.č. 22) |
» detail |