ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4801
Úderník Brno 300 674 |
Adolf Špirk 1-pal. |
1949
|
1949 1949 |
|
Pře |
1967: odstavena, 1986-1989: rekonstrukce na salónní loď, 2006: rekonstrukce - novostavba, díly z Brna a Míru, 2011: není nasazována do pravidelné dopravy (pouze pro objednané plavby), 2013: nasazována na spoje pro vozíčkáře a cyklisty |
» detail | ||
4802
Pionýr 300 677 |
DPMB 1-pal. |
1950
|
1950 1950 |
2008 2010 |
Pře |
2008: poslední plavební sezóna, 2010: loď prodána městské části Brno-jih, na jaře odvezena do sportovního areálu na ul. Hněvkovského, jméno Kometa |
» detail | ||
4803
Mír |
DPMB 1-pal. |
1951
|
1952 1952 |
1992 2006 |
2006 | Pře |
1992: po poškození při manipulaci v areálu lodní dopravy odstavena, 2006: díly pro rekonstrukci lodě Brno, sešrotována |
» detail | |
Brno |
Johann Stauf 1-pal. |
1943
|
1946 1946 |
1968 1968 |
Pře |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě, 1968: prodána na Vranovskou přehradu |
» detail | ||
Morava |
Johann Stauf 1-pal. |
1943
|
1946 1946 |
1961 1961 |
Pře |
5.5.1946: zahájení provozu lodní dopravy na Brněnské přehradě |
» detail | ||
Veveří |
Adolf Špirk 1-pal. |
1947
|
1947 1947 |
1955 1955 |
Pře |
20.8.1947: spuštění na hladinu, 23.8.1947: křest a uvedení do provozu, 1955: přestavba na plovoucí prodejnu Pramenu pro zásobování rekreantů, pol. 60. let: prodána na Oravskou přehradu |
» detail |
Všechny vozy jsou z provozovny Přehrada (lodní doprava).