ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3252
|
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR |
1994
11981 |
1994 1/1994 |
6/2015 8/2015 |
H* |
počínaje tímto vozem hnací náprava Škoda HN2, 2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 8/2013-8/2014: odstaven (zkorodovaný pravý zadní podběh, schrána baterie a silového bloku), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3028); 12/2015: odstaven (zdroj náhradních dílů), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | ||
3253
|
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR |
1994
11982 |
1994 1/1994 |
6/2015 8/2015 |
H* |
2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3026), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | ||
3254
|
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR |
1994
11983 |
1994 1/1994 |
4/2022 11/2022 |
11/2022 | H* |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2/2020-3/2020: SO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 4/2022: odstaven, 9.11.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | |
3255
|
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR |
1994
11984 |
1994 1/1994 |
7/2015 2015 |
S* |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2009?: VP, 7/2015: odstaven, 2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3040), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | ||
3256
|
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 Tr13GTO Škoda 14 Tr13IGBT Škoda 14 TrR/IGBT Škoda 14 TrR |
1994
11985 |
1994 1/1994 |
1/2023 4/2024 |
4/2024 | H* |
1995: výrobcem krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s GTO tyristory (vývoj pro řadu 21Tr), později dosazena výzbroj s prototypovým silovým blokem s IGBT tranzistory (následně sériově montovaná do vybraných vozů 14Tr pro export), 2004: modernizace na 14TrR - ponechání IGBT výzbroje, BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 9/2007: výrobcem Škoda Electric dočasně dosazena trakční výzbroj se zkušebním silovým blokem s IGBT tranzistory s nezávislou EDB (vývoj pro export, použití při modernizacích vozidel 14Tr ve východních zemích) - zkušební provoz bez cestujících, po ukončení zkoušek vrácena původní IGBT výzbroj, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, první 14Tr s novým designem zadních světel (typ Citelis), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 5/2014: demontáž výzbroje s IGBT tranzistory (použita výzbroj z vozu 3243), 6/2018-10/2018: odstaven, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 1/2023: odstaven (závada hnací nápravy), zdroj náhradních dílů, 14.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail |
Počty vozů dle provozoven: