Vozy 14 Tr13 | Evidence DPMB | MHD Brno
Fórum Fotogalerie Online sledování Vypravenost Evidence

Evidence DPMB: vozy 14 Tr13

vypravenost podtypu vypravenost typu fotky
ev. č. typ vyr.
výr. č.
(dodán)
zařazen
(ods.)
vyř.
šrot v. poznámka  
3252
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR 1994
11981
1994
1/1994
6/2015
8/2015
  H* počínaje tímto vozem hnací náprava Škoda HN2, 2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 8/2013-8/2014: odstaven (zkorodovaný pravý zadní podběh, schrána baterie a silového bloku), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3028); 12/2015: odstaven (zdroj náhradních dílů), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
» detail fotka
3253
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR 1994
11982
1994
1/1994
6/2015
8/2015
  H* 2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3026), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
» detail fotka
3254
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR 1994
11983
1994
1/1994
4/2022
11/2022
11/2022  H* 2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2/2020-3/2020: SO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 4/2022: odstaven, 9.11.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
» detail fotka
3255
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 TrR 1994
11984
1994
1/1994
7/2015
2015
  S* 2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2009?: VP, 7/2015: odstaven, 2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3040), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
» detail fotka
3256
Škoda 14 Tr13 Škoda 14 Tr13GTO Škoda 14 Tr13IGBT Škoda 14 TrR/IGBT Škoda 14 TrR 1994
11985
1994
1/1994
1/2023
4/2024
4/2024  H* 1995: výrobcem krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s GTO tyristory (vývoj pro řadu 21Tr), později dosazena výzbroj s prototypovým silovým blokem s IGBT tranzistory (následně sériově montovaná do vybraných vozů 14Tr pro export), 2004: modernizace na 14TrR - ponechání IGBT výzbroje, BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 9/2007: výrobcem Škoda Electric dočasně dosazena trakční výzbroj se zkušebním silovým blokem s IGBT tranzistory s nezávislou EDB (vývoj pro export, použití při modernizacích vozidel 14Tr ve východních zemích) - zkušební provoz bez cestujících, po ukončení zkoušek vrácena původní IGBT výzbroj, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, první 14Tr s novým designem zadních světel (typ Citelis), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 5/2014: demontáž výzbroje s IGBT tranzistory (použita výzbroj z vozu 3243), 6/2018-10/2018: odstaven, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 1/2023: odstaven (závada hnací nápravy), zdroj náhradních dílů, 14.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
» detail fotka
Vypsáno celkem 5 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 3 vozy
  • sešrotován: 2 vozy

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Husovice: 4 vozy
  • Vozovna Slatina: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 15. 4. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

podrobné vysvětlivky

Rychlé vyhledávání