evidenční číslo |
3703
2016-2017
u
DPMB
9505 2017-2018 u Dopravní podnik hl. m. Prahy 3203 od 2019 u DP mesta Banská Bystrica |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
jméno |
AcuMario
2016-2017
u
DPMB
AcuMario 2018-2019 u DPMB |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | prodán/předán jinému dopravci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR TNB 12
motor:
TAM 1050C6S
rozložení dveří: 2-2-2-2 elektrická výzbroj: Rail Electronics CZ alternativní pohon: baterie |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 111 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9F2TXXBGMSL5111 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2016 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | prototyp parciálního trolejbusu, poloautomatická sběrací soustava Faiveley Transport TSS, baterie pro samostatný pojezd EVC Hulín, 11/2016: vystaven na veletrhu Czechbus 2016, 18.6.2019: odvezen k výrobci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | vůz zkompletován v dílnách vozovny Komín v Brně; 19.5.2017: první nasazení do zkušebního provozu s cestujícími; 10.10.2017: první zkušební jízda bez cestujících u DPP; 1/2019: ukončení zkušebního provozu, získání osvědčení od DÚ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Eberspächer, POD |
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
od | do | provozovna |
---|---|---|
2018 | 2019 | vozovna Komín |
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 31.05.2019 | 3703 | 37 | 27 | ráno |
PÁ 31.05.2019 | 3703 | 30 | 15 | odpoledne |
ČT 30.05.2019 | 3703 | 30 | 21 | odpoledne |
ST 29.05.2019 | 3703 | 36 | 3 | odpoledne |
ST 29.05.2019 | 3703 | 34 | 5 | ráno |