ev. č. | typ | vyr. výr. č. |
(dodán) zařazen |
(ods.) vyř. |
šrot | v. | poznámka | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13
15 Jn2 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik E Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1879
|
1879 1879 |
1893 1930 |
19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | ||
3
93 193 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
5
95 195 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
8
98 198 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1929 |
1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | ||
2
n28 4539 |
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z Hernalser Waggon Fabrik B Hernalser Waggon Fabrik vv0 |
1876
|
1876 1876 |
1974 |
1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail |